Jump to content

showing (voor simpel programma) mooi of niet?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Showing

Hallo ik heb niet van die zwaare programma's zoals paitn shop pro enzo

alleen wel photofiltre

ik vind dat ik het wel mooi wat doe maar nu wil ik graag julie mening

(onthoud het is een simpel programma en ik heb me best gedaan dus afkraken zal niet leuk zijn maar tips zijn welcome) :cab:

de eerste

naamloosfy4.png

en de tweede

naamloosct7.png

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Hi, Speciial_marc.5.

Voor een sig met een 'minder' programma heb je toch je best gedaan maar het is toch niet zo helemaal perfect. Maar toch een 7/10

Oja, je huidige signature is te groot in aantal pixles.

Bij jou is hij nu 646 x 137, en de maximale grootte is 500 x 150 pixels.

Dus ik zou heb snel veranderen voordat je een waarschuwing of warn hebt ...

Geplaatst:
Hi, Speciial_marc.5.

Voor een sig met een 'minder' programma heb je toch je best gedaan maar het is toch niet zo helemaal perfect. Maar toch een 7/10

Oja, je huidige signature is te groot in aantal pixles.

Bij jou is hij nu 646 x 137, en de maximale grootte is 500 x 150 pixels.

Dus ik zou heb snel veranderen voordat je een waarschuwing of warn hebt ...

o oke bedankt

ik ben nog maar een beginner en word ook vast wel beter

toch aardig :klap:

en bedankt voor je waarschuwing

:cya:

Geplaatst:

hmm, best wel mooi moet ik zeggen, alleen niet geweldig. Probeer er wat meer speed in te zetten volgende keer. 7.5/10

Geplaatst:
hmm, best wel mooi moet ik zeggen, alleen niet geweldig. Probeer er wat meer speed in te zetten volgende keer. 7.5/10

ik kijk naar jou plaatje en snap gelijk wat je bedoelt :Y

oke ook bedankt :D

Geplaatst:

Ze zijn allebei best mooi voor zo'n programma maar ik heb nog wel wat punten. Ten eerste passen die sterren niet echt bij je 1e sig, je kan ze beter weglaten of iets anders er voor in de plaats zetten. Ten tweede vind ik dat gekras door al je letters niet echt mooi, je letters worden onleesbaar en het staat niet mooi. Ook vind ik de letters bij je 2e plaatje linkerscreen en rechtsboven best raar.

1e sig Rating: 6.5/10

2e sig Rating: 6/10

Geplaatst:
Ze zijn allebei best mooi voor zo'n programma maar ik heb nog wel wat punten. Ten eerste passen die sterren niet echt bij je 1e sig, je kan ze beter weglaten of iets anders er voor in de plaats zetten. Ten tweede vind ik dat gekras door al je letters niet echt mooi, je letters worden onleesbaar en het staat niet mooi. Ook vind ik de letters bij je 2e plaatje linkerscreen en rechtsboven best raar.

1e sig Rating: 6.5/10

2e sig Rating: 6/10

Ja maar ik begin nog maar net . ik ben nu filmpjes van het programma aan het bekijken zodat ik binnekort het heel goed kan en dan zal ik mooieren maken :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

dubbelpost??

Anywhay het is iets te als je begrijpt wat ik bedoel wat minder effecten en het zou mooi zijn.

6/10

Bewerkt: door Carl_Johnson2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...