Jump to content

spelen tijdens opladen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
kan je een spel spelen terwijl de psp batterij wordt opgeladen. kan dit, is het dan niet slecht?

Geen idee, ik doe het zo vaak. Nu toenvallig ook :*D

Als het slecht was zouden ze de mogelijkheid er wel niet opgezet hebben he.

Bewerkt: door XxViperxX
Geplaatst:

Je kan een spel spelen op je PSP tijdens het opladen. Het nadeel is dat een PSP die aan staat en in gebruik is minder snel oplaadt dan een PSP die uitstaat en niet in gebruik is. Voor het snel opladen van je batterij is het beter om je PSP uit te zetten en dan op te laden. Ik kan je als tip meegeven om je PSP voor het spelen goed op te laden. Als je met een halve batterij gaat spelen dan kan je batterij halverwege een missie leeg zijn.

Geplaatst:
Je kan een spel spelen op je PSP tijdens het opladen. Het nadeel is dat een PSP die aan staat en in gebruik is minder snel oplaadt dan een PSP die uitstaat en niet in gebruik is. Voor het snel opladen van je batterij is het beter om je PSP uit te zetten en dan op te laden. Ik kan je als tip meegeven om je PSP voor het spelen goed op te laden. Als je met een halve batterij gaat spelen dan kan je batterij halverwege een missie leeg zijn.

idd het duurt gewoon langer

verder zal je er niet echt problemen mee krijgen

zorg alleen wel dat hij helemaal oplaat en onderbreek hem niet

maar spelen tussendoor kan geen kwaad ,maar het laden duurt er wel langer door

Geplaatst:

Je kan gewoon spelen tijdens het opladen. Maar het opladen duurt wel wat langer. En je accu batterijen worden er een klein beetje slechter van. :duh:

Geplaatst:

Waarom maken jullie steeds een nieuw topic voor dat soort dingen? Daar heb je toch het grote psp topic voor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...