eagle^ Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 kan je een spel spelen terwijl de psp batterij wordt opgeladen. kan dit, is het dan niet slecht? Reageren
XxViperxX Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) kan je een spel spelen terwijl de psp batterij wordt opgeladen. kan dit, is het dan niet slecht? Geen idee, ik doe het zo vaak. Nu toenvallig ook Als het slecht was zouden ze de mogelijkheid er wel niet opgezet hebben he. Bewerkt: 13 november 2006 door XxViperxX Reageren
Rekam Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Dit kan idd. Normaal gezien kan het geen kwaad. Reageren
eagle^ Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 zit wat in, ik doe het gewoon. ik kijk wel wat er gebeurt Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Je kan een spel spelen op je PSP tijdens het opladen. Het nadeel is dat een PSP die aan staat en in gebruik is minder snel oplaadt dan een PSP die uitstaat en niet in gebruik is. Voor het snel opladen van je batterij is het beter om je PSP uit te zetten en dan op te laden. Ik kan je als tip meegeven om je PSP voor het spelen goed op te laden. Als je met een halve batterij gaat spelen dan kan je batterij halverwege een missie leeg zijn. Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Je kan een spel spelen op je PSP tijdens het opladen. Het nadeel is dat een PSP die aan staat en in gebruik is minder snel oplaadt dan een PSP die uitstaat en niet in gebruik is. Voor het snel opladen van je batterij is het beter om je PSP uit te zetten en dan op te laden. Ik kan je als tip meegeven om je PSP voor het spelen goed op te laden. Als je met een halve batterij gaat spelen dan kan je batterij halverwege een missie leeg zijn. idd het duurt gewoon langer verder zal je er niet echt problemen mee krijgen zorg alleen wel dat hij helemaal oplaat en onderbreek hem niet maar spelen tussendoor kan geen kwaad ,maar het laden duurt er wel langer door Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Moved naar het Consoles en beurzen forum Reageren
ExploudeD Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Je kan gewoon spelen tijdens het opladen. Maar het opladen duurt wel wat langer. En je accu batterijen worden er een klein beetje slechter van. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Waarom maken jullie steeds een nieuw topic voor dat soort dingen? Daar heb je toch het grote psp topic voor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.