Ik ben nu 15 jaar, en ik word over 10 maanden(!) pas 16, maar omdat ik de jongste van de klas ben, en de helft al lekker op een scooter rond rijd, kijk ik ook een beetje rond op de markt
Nu heb ik een vet mooie crosser gevonden: De Yamaha DT50X...
DT50X
Motorgedeelte -
Type: Tweetakt, ééncilinder
Koeling: Vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud: 50 cc
Boring x slag: 40,3 x 39 mm
Boring x slag: 12 : 0,5
Max. vermogen: 1,6kW @ 6.000 tpm
Max. koppel: 3,1Nm @ 4.000 tpm
Carburatie: Dell"Orto PHBN16
Ontsteking: Elektronisch (CDI)
Startsysteem: Kickstarter
Transmissie: 6 versnellingen
Tankinhoud: 6,5 liter
Rijwielgedeelte -
Voorvering: Telescoop, hydraulisch
Achtervering: Monocross, hydraulisch
Voorrem: Schijfrem, Ø259 mm
Achterrem: Schijfrem, Ø218 mm
Bandenmaat voor: 100/80-17
Bandenmaat achter: 130/70-17
Afmetingen -
Lengte: 2.000 mm
Breedte: 850 mm
Hoogte: 1.115 mm
Zithoogte: 870 mm
Wielbasis: 1.350 mm
Grondspeling: 317 mm
Gewicht leeg: 105 kg
DT50X
Geen supermotard is cooler dan de Yamaha DT 50 X. De lange veerwegen, vloeistofgekoeld blok en zes versnellingsbak zorgen daar wel voor! Met de elektrische starter is deze DT 50 altijd klaar voor actie en met het 17 inch voorwiel en de speciale supermotard banden stuurt deze brommer werkelijk zo scherp als een scheermes. Niet voor niets worden supermotards in hoog tempo steeds populairder! De DT 50 X is daarbij toonaangevend, omdat deze brommer als geen ander zijn geweldige uiterlijk ook op de weg waar weet maken. De Yamaha DT 50 X, met minder hoef je geen genoegen te nemen.
Een jongen bij mij op school heeft hem ook, maar nu vraag ik me af, wat zal dit ding gaan kosten?
Hij zei zelf 1300 euro, maar volgens mij is hij wel wat duurder...
Hey,
Ik ben nu 15 jaar, en ik word over 10 maanden(!) pas 16, maar omdat ik de jongste van de klas ben, en de helft al lekker op een scooter rond rijd, kijk ik ook een beetje rond op de markt
Nu heb ik een vet mooie crosser gevonden: De Yamaha DT50X...
DT50X
Motorgedeelte -
Type: Tweetakt, ééncilinder
Koeling: Vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud: 50 cc
Boring x slag: 40,3 x 39 mm
Boring x slag: 12 : 0,5
Max. vermogen: 1,6kW @ 6.000 tpm
Max. koppel: 3,1Nm @ 4.000 tpm
Carburatie: Dell"Orto PHBN16
Ontsteking: Elektronisch (CDI)
Startsysteem: Kickstarter
Transmissie: 6 versnellingen
Tankinhoud: 6,5 liter
Rijwielgedeelte -
Voorvering: Telescoop, hydraulisch
Achtervering: Monocross, hydraulisch
Voorrem: Schijfrem, Ø259 mm
Achterrem: Schijfrem, Ø218 mm
Bandenmaat voor: 100/80-17
Bandenmaat achter: 130/70-17
Afmetingen -
Lengte: 2.000 mm
Breedte: 850 mm
Hoogte: 1.115 mm
Zithoogte: 870 mm
Wielbasis: 1.350 mm
Grondspeling: 317 mm
Gewicht leeg: 105 kg
DT50X
Geen supermotard is cooler dan de Yamaha DT 50 X. De lange veerwegen, vloeistofgekoeld blok en zes versnellingsbak zorgen daar wel voor! Met de elektrische starter is deze DT 50 altijd klaar voor actie en met het 17 inch voorwiel en de speciale supermotard banden stuurt deze brommer werkelijk zo scherp als een scheermes. Niet voor niets worden supermotards in hoog tempo steeds populairder! De DT 50 X is daarbij toonaangevend, omdat deze brommer als geen ander zijn geweldige uiterlijk ook op de weg waar weet maken. De Yamaha DT 50 X, met minder hoef je geen genoegen te nemen.
Een jongen bij mij op school heeft hem ook, maar nu vraag ik me af, wat zal dit ding gaan kosten?
Hij zei zelf 1300 euro, maar volgens mij is hij wel wat duurder...
Bewerkt: door NIELS_