Master2 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ik heb problemen met de flying school, k geraak niet voorbij de 3de 'oefening'. Zou iemand de flying school voor me willen afmaken? Mijn savegame is in bijlage Als dat niet werkt || || \/ http://rapidshare.com/files/3226489/GTASAsf1.b Het staat op rapidshare, gewoon klikken op free en dan op een van de download links Erg bedankt!! GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Learning to Fly - Mission Passed! Beloning: Respect + - Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan wanneer je brons hebt. - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 13 november 2006 door -Matthijs-
Master2 Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Erg bedankt! als ik iets kan terugdoen, zeg het maar! ik hou van je, man! Bewerkt: 13 november 2006 door Master2
Recommended Posts