Daan007 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Dit is mijne nieuwste signature Ik heb de tekst een beetje weggewerkt omdat ik daar altijd erg slecht in ben R&C ? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Auto staat er mooi op, alleen de achtergrond is niet echt mooi, dat komt omdat het erg wazig is. 7/10 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Je had wat meer effecten aan de auto kunnen toevoegen want nu lijkt het net alsof hij stil staat. agtergrond is ook wazig maar wel mooi dat auto eringezet oordeel 8,5/10 want de tekst is te wazig Bewerkt: 4 mei 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Crankeye Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik vind hem echt mooi De render is mooi, niet TE echt enzo... Text staat ook wel mooi, zou je me de psd eens willen sturen? dan kan ik eens kijken of ik de text ergens kan neerzetten op de auto,, JE MOET HET WEL ZELF WETEN XD 9/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Reactie: Mooie sig, text is er goed opgezet. Hij is een beetje saai. Lamen zijn mooi gemaakt... Mooie border en mooie bruin achtige invloed. Goed met effecten enzo... Tips: Zet de text op een iets leukere plaats, misschien waar het nummerbord had moeten zitten? Zorg dat de sig iets meer uitstraling heeft... niet heel saai zegmaar. Cijfer: Mooie sig daan 8.5/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Mooi gedaan Daan007 ! Ik vind het een mooie sig dat donkere maakt het effect rust gevend, je hebt de auto er zeer mooi ingeblend. Ik vind wel dat je de tekst wat duidelijker moet maken, bijv op de auto of zoals .Antonio zegt op een leuke plek zoals nummerbord. Ik heb het ook altijd moelijk met de tekst, als je is op deze site kijkt: dafont.com en een leuke bijpassende tekst zoekt en wat effecten er aan toe brengt kan het nog aardig mooi worden Render: 8.5 Achtergrond: 7.5 Tekst: 6.0 Effecten: 7.5 Eindcijfer: 7.4 Reageren
ExploudeD Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Opzich vind ik hem erg mooi. De auto daar hoeft niks aan te veranderen. Maar de achtergrond. Daar had ik iets van huizen gedaan. En dan een mooi snelheids effect bij gevoegd. Voor de rest is alles heel erg mooi gedaan. @@@ 85% Bewerkt: 14 november 2006 door ExploudeD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.