Jump to content

NFS Carbon

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is mijne nieuwste signature

Ik heb de tekst een beetje weggewerkt omdat ik daar altijd erg slecht in ben

nfsas2.png

R&C ?

Geplaatst:

Auto staat er mooi op, alleen de achtergrond is niet echt mooi, dat komt omdat het erg wazig is.

7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Je had wat meer effecten aan de auto kunnen toevoegen want nu lijkt het net alsof hij stil staat.

agtergrond is ook wazig maar wel mooi dat auto eringezet

oordeel 8,5/10 want de tekst is te wazig

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Ik vind hem echt mooi :)

De render is mooi, niet TE echt enzo...

Text staat ook wel mooi, zou je me de psd eens willen sturen? dan kan ik eens kijken of ik de text ergens kan neerzetten op de auto,, JE MOET HET WEL ZELF WETEN XD

9/10

Geplaatst:

Reactie: Mooie sig, text is er goed opgezet. Hij is een beetje saai. Lamen zijn mooi gemaakt... Mooie border en mooie bruin achtige invloed. Goed met effecten enzo...

Tips:

• Zet de text op een iets leukere plaats, misschien waar het nummerbord had moeten zitten?
  • Zorg dat de sig iets meer uitstraling heeft... niet heel saai zegmaar.

Cijfer: Mooie sig daan :klap:8.5/10

Geplaatst:

Mooi gedaan Daan007 ! :Y

Ik vind het een mooie sig dat donkere maakt het effect rust gevend, je hebt de auto er zeer mooi ingeblend. Ik vind wel dat je de tekst wat duidelijker moet maken, bijv op de auto of zoals .Antonio zegt op een leuke plek zoals nummerbord. Ik heb het ook altijd moelijk met de tekst, als je is op deze site kijkt: dafont.com en een leuke bijpassende tekst zoekt en wat effecten er aan toe brengt kan het nog aardig mooi worden ;)

Render: 8.5

Achtergrond: 7.5

Tekst: 6.0

Effecten: 7.5

Eindcijfer: 7.4

Geplaatst: (bewerkt)

Opzich vind ik hem erg mooi. De auto daar hoeft niks aan te veranderen. Maar de achtergrond. Daar had ik iets van huizen gedaan. En dan een mooi snelheids effect bij gevoegd. Voor de rest is alles heel erg mooi gedaan.

@@@

85%

Bewerkt: door ExploudeD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...