jojogta3 Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 jongens is MULTITHEFTAUTO al verkrijgbaar zo ja in welke winkel dan want ik wil heel graag MULTITHEFTAUTO Reageren
Blizard Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 Dat is de stomste vraag die ik ooit gehoort heb :blink: Kijk dan is op deze site : http://www.mtavc.com Reageren
Joriz Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 jongens is MULTITHEFTAUTO al verkrijgbaar zo ja in welke winkel dan want ik wil heel graag MULTITHEFTAUTO MTA is een gratis multiplayer mod! Het is te downloaden op GTAgames.nl! Reageren
Marius Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 En voor die genen die niet zo slim zijn en dat niet kunnen moet je naar amazon.com daar verkopen ze mta voor 5 dollar :blink: !!!!! Reageren
jojogta3 Geplaatst: 4 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 ja ik heb hem gedoawnload maar wat moet je bij port en bij host invullen en wat moet je invullen bij pass en nick nou bij nick moet je een bijnaam ofzo verzinnen maar wat bij die andere Reageren
Joriz Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Geplaatst: 4 maart 2004 Zie deze topic: http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 Reageren
Don Falcone Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Kwil ff wat teste hoor. Een plaatje van mta. Reageren
Don Falcone Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 :huh: oeps, ehe. sorry datie zo groot is! Reageren
Arjen Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 Hehehe..in dat plaatje zitten ook welken van mijn team..DF Force en DF Leviathan....vet goed ---> DF Leviathan killed master J Reageren
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Jah we deden ff een leuke straatrace. jmmr genoeg werd ik 2e. Reageren
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Hehehe..in dat plaatje zitten ook welken van mijn team..DF Force en DF Leviathan....vet goed ---> DF Leviathan killed master J jah en master J killed df force hahaha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.