.::FLIPKIP::. Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 k, ik zit nu bij een installatie van een test forum, en ik ben vergeten wat ik moest invullen op deze plaatsen: Database-naam: Database-gebruikersnaam: Database-wachtwoord: Het is van de installatie van phpbb. ik werk met byethost Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 k, ik zit nu bij een installatie van een test forum, en ik ben vergeten wat ik moest invullen op deze plaatsen:Database-naam: Database-gebruikersnaam: Database-wachtwoord: Het is van de installatie van phpbb. ik werk met byethost Ja wat wil jij hiermee zeggen ? Reageren
Preddy Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb een tijdje geleden ook eens byethost gehad. Even gequote uit een e-mail die ik nog had: MySQL Database Name: MUST CREATE IN CPANEL MySQL Username : MUST CREATE IN CPANEL MySQL Password : MUST CREATE IN CPANEL MySQL Server: localhost Komt op neer dat je een database zelf moet aanmaken via de CPANEL. Vereisten zijn daarbij dat je die database een naam, username en een password geeft, zodat het kan worden onderscheiden van anderen en alleen jij er gebruik van kan maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.