Jump to content

taxi missies

Recommended Posts

Geplaatst:

over die taxi missies, je moet dan toch 50 mensen vervoeren, maar ten eerste: moet je die 50 mensen in 1 run vervoeren, dus 1 keer die missie aanzetten en dan achter elkaar 50 mensen rijden of kun je hem ook eerst 10 mensen en dan de volgende dagen weer 10 tot je op 50 zit?

ten tweede: ik heb die tip-bar als ik dat menneke aflever nooit vol, altijd leeg. hoe kan dit?

Geplaatst:
over die taxi missies, je moet dan toch 50 mensen vervoeren, maar ten eerste: moet je die 50 mensen in 1 run vervoeren, dus 1 keer die missie aanzetten en dan achter elkaar 50 mensen rijden of kun je hem ook eerst 10 mensen en dan de volgende dagen weer 10 tot je op 50 zit?

ten tweede: ik heb die tip-bar als ik dat menneke aflever nooit vol, altijd leeg. hoe kan dit?

Je hoeft niet alle 50 mensen in één keer te vervoeren, je mag het ook in kleinere stapjes doen. Overigens is het wel slim om per 5 te doen, want je krijgt elke 5 een bonus en anders mis je die. Je krijgt naast het stapje dichter bij de 100% ook nog eens nitro in alle taxi's en kan je hoppen met je taxi. Je tweede vraag, de tipbar loopt volgens mij leeg aan de hand van de hoeveelheid tijd je nog over hebt. Hoe meer tijd je over hebt, hoe hoger de tipbar, en dus hoe meer je extra krijgt na het afzetten van een persoon.

Geplaatst:

Je hoeft niet alle fares in 1 keer te doen, je kan het in stapjes van 5 of 10 doen, het slimst is wel op 50 in 1 keer te doen, je krijgt namelijk steeds 'In-a-Row Bonussen' wanneer je 50 achter elkaar doet zal je dus een vette bonus krijgen! Over de Tip bar, deze gaat langzaam minder worden wanneer je langzaam rijd, Fares willen zo snel mogelijk op hun aankomst plaats komen, wanneer jij lekker snel en schadeloos rijd zal de Tip meter heel hoog komen, wanneer je dit doet krijg je naast een vol balkje ook nog een Speed Bonus.

Succes!

Geplaatst:

je moet ze niet achtereen voeren , wel moet je er 100 hebben , en die fooimeter , dat komt omdat je te wild of te traag rijdt.

een gouden tip : zet uw eerste af op precies 0 sec , dan stopt de timer , en laat de wagen als ie een beke kaduuk is herstellen , anders willen de klanten niet instappen.

Geplaatst:

bij mij willen ze zoizo niet instappen ik rij normaal maar ik krijg maar geen fare ik toeter en langs ze ze kijken me alleen aan. hoe moet ik die mansen in mijn ratauto krijgen als ze niet eens de moeite nemen om even te stoppen. HELP!!!!!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)
bij mij willen ze zoizo niet instappen ik rij normaal maar ik krijg maar geen fare ik toeter en langs ze ze kijken me alleen aan. hoe moet ik die mansen in mijn ratauto krijgen als ze niet eens de moeite nemen om even te stoppen. HELP!!!!!!!!!

Heb je de missie wel opgestart? Zie je wel de blauwe driehoekjes op je radar verschijnen en boven bepaalde mensen hun hoofd? Uit je beschrijving haal ik dat je dit nog niet gedaan hebt namelijk. Hoe je het start ligt aan het platform waar je het spel op speelt, maar als je een Taxi binnenstapt krijg je wel een berichtje welke knop gebruikt dient te worden.

Als je de missie wel hebt opgestart moet je even bedenken dat niet iedereen een ritje wil maken, alleen diegenen die dus met een blauw driehoekje worden aangegeven.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Heb je de missie wel opgestart? Zie je wel de blauwe driehoekjes op je radar verschijnen en boven bepaalde mensen hun hoofd?

Als je de missie wel hebt opgestart moet je even bedenken dat niet iedereen een ritje wil maken, alleen diegenen die dus met een blauw driehoekje worden aangegeven.

ja heb ik gedaan ik krijg eerst een tekst met taxi mision en dan komt er fares rechts te staan maar er staat niemand met zown bom boven zijn hoofd.

Geplaatst:
ja heb ik gedaan ik krijg eerst een tekst met taxi mision en dan komt er fares rechts te staan maar er staat niemand met zown bom boven zijn hoofd.

Dat is normaal hoor, je moet gewoon even een stukje rondrijden. Rij zachtjes langs de voetpaden waar peds op lopen en dan zullen er vanzelf bij sommige een blauwe pijl boven het hoofd komen. Vervolgens stop je ernaast en laat je de ped instappen, het enige wat je dan nog moet doen is hem/haar naar de gewenste bestemming vervoeren dat aangegeven wordt op je radar.

Geplaatst:

ik heb een kwartier langzaam gereden langs de stoep in elke stad wel een keer maar die apen willen niet instappen.

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een kwartier langzaam gereden langs de stoep in elke stad wel een keer maar die apen willen niet instappen.

Heb je GTA SA voor de PC?

zo ja, laad dan hier je savegame even. Dan kan ik kijken of ik het kan repareren.

Het is namelijk een vaker voorkomende glitch die ontstaat door buiten het speelveld vliegen.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Heb je GTA SA voor de PC?

zo ja, laad dan hier je savegame even. Dan kan ik kijken of ik het kan repareren.

Het is namelijk een vaker voorkomende glitch die ontstaat door buiten het speelveld vliegen.

ik heb hem voor de xbox, maar wast wilde je dan repareren?

ik speel zonder cheats ik heb alle missies al gedan behalve die taxi en pimpin en nog drie ofzo weet niet welke.

Geplaatst:

Is het zo dat de tekst 'There are no fares nearby' er blijft staan, waar je ook bent?

Zoja, dan is dat een bug/glitch die ik niet zo heel lang geleden ook heb gehad.

Er valt daar niks aan te doen, je kan het niet verhelpen. Het enigste dat je dan nog kunt doen is een nieuwe game starten. :N

Geplaatst:

baluh man moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.

naja als ik de magische 100% wil halen moet dat wel.

maar tog bedankt man _O_

Geplaatst:
Is het zo dat de tekst 'There are no fares nearby' er blijft staan, waar je ook bent?

Zoja, dan is dat een bug/glitch die ik niet zo heel lang geleden ook heb gehad.

Er valt daar niks aan te doen, je kan het niet verhelpen. Het enigste dat je dan nog kunt doen is een nieuwe game starten. :N

Aangezien het bij PB_soldier om de Xbox gaat is er niets aan te doen. Bij de pc versie kun je door een aantal regels te herstellen de bug weghalen. Het is met een kleine aanpassing in de savegaem dan weer mogelijk om de taxi missies te doen. De bug onstaat door het uit het gebied te vliegen. Met een beetje pech kan deze bug/glitch dus ontstaan door het doen van de missie St. Mark's Bistro. Het hoeft dan niet altijd te gebeuren, maar soms heb je pech. Dus als je overnieuw begint is het verstandig om de taxi voor St. Mark's bistro uit te voeren.

Geplaatst:

Het gebeurt niet altijd noodzakelijk omdat je uit het gebied vliegt. Ik had de bug namelijk toen ik nog in Los Santos zat, laat staan al in een vliegtuig had gezeten. Van modden/regeltjes herstellen heb ik geen verstand, dus dat wist ik niet... Je zal dus opnieuw moeten beginnen als je het spel op de xbox hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...