runner180 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hallo ik ben met de missie,s op 57% maar nu wil ik wat voertuigen vervangen met de img 2.0 tool. Maar nu mijn vraag kan ik dan nog wel gewoon verder waar ik was gebleven met me spel? Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ik wil graag wat andere voertuigen er in zonder opnieuw tehoeven beginnen! >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar general .<<< Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Er zijn mods die zorgen dat je savegame niet meer te gebruiken is. Dit gaat vooral bij mods die de main.scm en script.img aanpsaan. Het vervangen van voertugen zorgt echter voor geen problemen met savegames. Zolang deze goed worden vervangen zul je gewoon verder kunnen gaan met je savegame. Veel plezier ermee. Reageren
356 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 savegame is trouwens met een V >>> Door Dutchy3010: Graag dit soort berichten voor je houden. Maar om je gunstig te stemmen heb ik de topictitel veranderd.<<< Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 @ 356 Die post is eigenlijk onnodig, iedereen weet wel dat het Savegame moet zijn. Dat wordt in mijn ogen gezien als Spam/Postboost. @ runner180 Maar om toch even antwoord te geven op je vraag. Je kan voertuigen downloaden op alle GTA-Fan site's. Maar als je ze in het spel zet moet je de Handling.cfg en Carols.dat handtmatig veranderen. Wil je dat niet ? Klik voor Download Als je dit programma download, hoef je ze alleen in te vullen in het programma, en het zet ze in de bestanden. Het is een makkelijk programma om te gebruiken, je hoeft alleen de stappen goed doorlopen. Succes. ~Whoop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.