Silverbyte Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik weet het, het is een n00b vraag, maar ik stel hem toch maar. Waar moet je gedownloade wapens en skins inzetten? Ik heb het ooit geweten, maar ben het weer vergeten. (En dat rijmt nog ook!) Reageren
Bling Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 De gedownloade skins moet je in de map rockstargames/Vice City/Skins zetten. De gedownloade wapens kun je het best instaleren met behulp van de IMG Tool. Flying Dutchman heeft een mooie tutoral gemaakt hoe je dit kan instaleren. Klik hier voor de tutoral. Deze tutoral is alleen wel voor San Andreas, maar in Vice City werkt hij eigenlijk gewoon hetzelfde. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hmmm, de eerste keer lukte het niet toen ik ze in skins zetten. Ik probeer het nu nog wel een keer. Btw, bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.