04-Ron Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) ik had die missie gedaan met die monstertruck en toen stond hij er voortaan dacht ik maar nou staat hij er ineens niet meer Komt hij noh terug ofzo weet iemand dat ? Bewerkt: 10 november 2004 door 04-Ron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
04-Ron Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 die ? zo hete die missie opdracht gever eerst maar nou heet hij T van Toreno was ik vergete erbij te zette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy! Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Geloof dat er 2 staan op de map. 1 met USA flag krijg je als je bij 8-track 1e bent geworden ( arena nabij Grove street ) andere zou ergens noordelijk staan...heb m zelf nog niet gezien. Zijn geloof ik al meer topics over ook trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 bij je vriendin michelle in SF staat er ook een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.