Jump to content

Carl_johnson2 VS M4X

Recommended Posts

Geplaatst:

nu ik tog met GFX bezig ben heb ik zin in een battle

Onderwerp: Lord Of The Rings

Soort design: Signature

Render: Ja

Animatie:Neej

Premade:Ja

Tijd van inlevering:Z.S.M

ik zet mijn siggie na die van jullie

Geplaatst:

Ok ik lever de mijne na die van jou in

Veel geluk en kan een mod de titel veranderen

Geplaatst: (bewerkt)

Hier m'n signature:

designbv1.jpg

Origineel

Veel succes CJ2 :Y

Edit: Lol cj2, we zien wel je maakt zeker kans ;)

Bewerkt: door M4X

Een brilstand is ook niets, dus alhier mijn mening:

Wat ik zie zijn 2 sigs, niet van de meest hoogstaande niveau, maar zien er ook niet slecht uit. Het is altijd een voordeel als het een beetje een leuk onderwerp heeft en ik ben dan ook wel verheugd dat er hier geen rapper te zien is. Maar dat vooraf.

Even over de tekst op de sigs, ik kan het niet helpen dat ik een 'F' zie ontbreken op die can C_J 2. Zulke foutjes zijn altijd jammer, staat zelfs slordig, maar zijn ook zo gemaakt. Het lettertype op beiden staan mij niet echt aan, op die van C_J 2 is vooral de kleur van zijn naam niet op z'n plek, bij die van M4X vind ik het niet passen op de een of andere manier.

Als ik er een winnaar uit moest kiezen qua lettertype/tekst werd het M4X.

Effecten... C_J 2 gaat voor een raster, wat er leuk uitziet. Geen flauw idee wat het effect is in M4X, alleen het lijkt nogal blokkerig of tekenachtig. Wat moeilijker uit te voeren effecten maakt het nog niet mooier, en dat is hier ook van op toepassing. C_J 2 dus.

Achtergrond kan ik wat korter over zijn, M4X heeft daar meer tijd in zitten en vind ik wel passen bij de sig.

Doorslaggevend bij haast elke sig is de algemene indruk, een sig moet je niet tegenstaan en leuk zijn om naar te kijken. Mag je nog zoveel effecten erin hebben, een sig hoeft er niet beter van uit te gaan zien.

Bij deze 2 sigs vond ik het wel lastig om aan te geven welke de winnaar zou moeten gaan worden, ze hebben allebei genoeg plus- als minpunten. Een 'geen mening' na al dit typwerk zou wat anti-climax zijn, dus heb ik er toch maar eentje gekozen.

Carl_Johnson 2... omdat het gewoon lekkerder op het oog ligt.

Bewerkt: door Preddy

Ok bedankt overmorgen is de laatste dag.

Het wordt wel spannend het staat nu nog 1-0 voor mij :).

Maar mensen stem A.U.B

300ste post :).

Bewerkt: door Carl_Johnson2

Ik stem: Carl_Johnson2

Het enige wat ik niet zo mooi vind bij Carl is dat de border blauw-achtig is en de tekst er 2 keer lelijk opstaat.

Bij M4X vind ik Aragorn echt heel verlept kijken, als ik moest raten kregen jullie deze cijfers:

Carl: 6

M4X: 4

Bewerkt: door .VíoLett,,:O
Geplaatst:

Winnaar Carl_Johnson2 +1 punt voor in de ranking!! Helaas M4X, je hebt verloren en dat betekend -1 voor jou.

Rank updated & topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...