Vittali Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Met vreugde deel ik mee dat ik hem heb uitgespeelt en nu bezig ben me alle buildings aan het overnemen ben, nu heb ik nog een vraag is dat het enige wat ik nog kan doen of krijg ik nog een bericht van lance of van diaz enzovoort mvg vittali Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Met vreugde deel ik mee dat ik hem heb uitgespeelt en nu bezig ben me alle buildings aan het overnemen ben, nu heb ik nog een vraag is dat het enige wat ik nog kan doen of krijg ik nog een bericht van lance of van diaz enzovoort mvg vittali je hebt hem pas uit gespeelt als je percentage op 100% staat tenzij je alleen de storyline hebt gedaan kun je idd the empire building nog doen en de zijmissies zoals trauma heli en brandweer missies Politie zij missies en dat soort dingen red ballons zoeken dus je hebt je denk ik nog wel even te vermaken Reageren
Vittali Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ja ik bedoel de story line idd;) maar, ik vroeg me af of je dan alleen nog dat kon doen wat jij & ik opnoemde. Reageren
M4X Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ja ik bedoel de story line idd;)maar, ik vroeg me af of je dan alleen nog dat kon doen wat jij & ik opnoemde. @ Special Marc je kan hem ook hebben uitgespeeld als je de storyline hebt uitgespeeld het is maar wat je onder uitspelen verstaat Je krijgt geen telefoontjes van Lance Vance voor missies nee, dat mag wel duidelijk zijn. Je kan voor de rest nog alles doen zoals het was, het enige wat er veranderd is dat de lettertjes van mensen waarvoor je missies kan doen van je radar zijn. Dus ga gerust verder met balloons zoeken, rampages doen en alles wat er is opgenoemd Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ja ik bedoel de story line idd;) maar, ik vroeg me af of je dan alleen nog dat kon doen wat jij & ik opnoemde. @ Special Marc je kan hem ook hebben uitgespeeld als je de storyline hebt uitgespeeld het is maar wat je onder uitspelen verstaat Je krijgt geen telefoontjes van Lance Vance voor missies nee, dat mag wel duidelijk zijn. Je kan voor de rest nog alles doen zoals het was, het enige wat er veranderd is dat de lettertjes van mensen waarvoor je missies kan doen van je radar zijn. Dus ga gerust verder met balloons zoeken, rampages doen en alles wat er is opgenoemd Ja ik snap als je hebt uitgespeeld heb je honder procent en alleen de storyline nog lang niet dus van uitgespeeld kunnen we dan nog niet echt spreken Reageren
mertin Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) je bericht is wel een beetje onduidelijk je hebt de storyline uitgespeelt zeg je en dan vraagje of je nog bericht krijgt van diaz of lance dus je praat een beetje vaag Bewerkt: 14 november 2006 door mertin Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) je bericht is wel een beetje onduidelijkje hebt de storyline uitgespeelt zeg je en dan vraagje of je nog bericht krijgt van diaz of lance dus je praat een beetje vaag hij bedoelt miss (denk ik) dat ze je nog even omroepen om iemand even snel om te leggen ofzo(mooie fantasie) helaas kan dit niet meer Ergens houd het spel gewoon op Bewerkt: 14 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Goed dat je de story line hebt uitgespeelt alleen is niet zo moeilijk om uit te spelen... maar ik vind dit topic onnodig. Ik heb de ambulance missies uitgespeelt, nu ga ik toch ook geen topic openen? Dat is helemaal niet nodig... Reageren
Dogwatch Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Lol hoe mensen meteen boos reageren, maar nee, als je de storyline hebt uitgespeeld zal je geen telefoontjes meer ontvangen, je kunt nu alleen de zij-missies doen en je kunt natuurlijk gewoon vrij spelen. Reageren
gybrus Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 lol dat is dan nummer 2 op dit forum gefeliciteerd. nou ik wens je veel plezier toe mij is het nu een beetje saai geworden Grats, Gybrus Reageren
BangBros Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Zo snel VCS storyline uitgespeelt vind ik wel knap ging het zo snel dan? Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 wat kreeg je dan als je de storyline uitspeelde ? Reageren
Vittali Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 wat kreeg je dan als je de storyline uitspeelde ? Winner Suite;). Martinez & Gonzales Gedood. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 gonzales ?het rechterhand van cortez doodt je pas in gta vc hoor , of ben ik mis ? Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 gonzales ?het rechterhand van cortez doodt je pas in gta vc hoor , of ben ik mis ? nee je hebt het goed je moet in de laatste missie martinez en diego mendez vermoorde gonzales gebeurt pas twee jaar later Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.