Little Jacob Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 zeer mooi.. maarja ze hebbe gelijk je kunt nog genoeg doen dus gelukkig maar anders kun je na de storyline het spel de hoek in gooien. maar ddat is dus niet zo beetje polities afknallen is tog ook leuk en empire building lijkt me egt fet Greetz dj cj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 zeer mooi.. maarja ze hebbe gelijk je kunt nog genoeg doen dus gelukkig maar anders kun je na de storyline het spel de hoek in gooien. maar ddat is dus niet zo beetje polities afknallen is tog ook leuk en empire building lijkt me egt fet Greetz dj cj Ja de empire building is echt lagge als je het nog nie tgedaan hebt het verveel al heel snel want echt veel te doen is er niet in dat gebouw enzo behalfe missies doen voor je eigen mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Je hoeft toch niet speciaal een topic aan te maken omdat je hem hebt uitgespeeld? Als iedereen hier dat zou doen kreeg je een boel topics. En ikzelf doe rustig aan, dan heb ik later ook nog plezier van GTA Vice City Stories. Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Kunnen we van dit topic niet iets anders maken: iedereen die VCS 100% heeft uitgespeeld mag dat hier melden. Het is maar een idee hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 leuke voor Je MaN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 k heb vice city stories nog niet eens dus laat staan 100% uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) k heb vice city stories nog niet eens dus laat staan 100% uitgespeeld Ja dan hoef je dit bericht ook niet te plaatsen natuurlijk Bewerkt: 15 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 ik ben een beetje tegelijk aan het doen cryuisen en missies missies zijn veel leuker weet ik ook wel maar ik wil nog even plezier er in hebben en tuurlijk krijg je gee telefoontjes meer dat heb ik nog in geen enkele gta gezien kut dat je niet in malibu en pole position kan en kut dat de mall in zuid van 2e eiland weg is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 ik zit nu op de 100% van het spel. Blijft leuk! zolang je maar niet uren achterelkaar bezig bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.