Jump to content

pimpen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey III :cya:

Er zijn maar een beperkt aantal auto's te tunen in Wheel Arch Angels, hieronder zal ik ze even voor je op een rijtje zetten.

Dit zijn de auto's die je kan tunen in de Wheel Arch Angels, het is wel zo dat dit pas mogelijk wordt nadat alle 'Wang Car missies' voltooid zijn. ;)

En ik heb hierover nog een vraagje: Bij de Lowrider-Race rijden er ook Majestic's mee, terwijl de Majestic helemaal geen lowrider is, en je alleen maar met lowrider's mag rijden :?

De Majestic valt inderdaad niet onder de cattegorie lowrider. Het is echter wel zo dat deze wel dezelfde eigenschappen heeft als een lowrider, hij is namelijk gewoon te tunen bij de Loco Low Co en dat maakt het dus mogelijk om mee te laten doen aan de lowrider race. :Y

Bewerkt: door Bling
Geplaatst: (bewerkt)

Wheel Arch Angels:

Jester

Sultan

Stratum

Uranus

Flash

Elegy

Ik heb er ook maar even de LocoLow.Co (schrijf ik het goed) bijgedaan:

LocoLow.Co

Remington

Slamvan

Blade

Savanna(h?)

Tornado

Voodoo

Tahoma

Ik heb zo'n gevoel dat ik er 1 vergeten ben...

En ik heb hierover nog een vraagje: Bij de Lowrider-Race rijden er ook Majestic's mee, terwijl de Majestic helemaal geen lowrider is, en je alleen maar met lowrider's mag rijden :?

Edit: Jezus man ik heb altijd dat ik denk van "hehe lkkr de eerste" en dan tijdens mijn post ben ik weer een uur aan het denken (noujah...) en dan hebben er al 3 mensen tussendoor gepost :duh: .

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

maar arch wheel angels is tog de beste tuning shop die lowriders vind ik maar niks maar he bedankt voor de hulp he :D mensen vinden dat de sultan het mooiste is ik zal ze allemaal probere

Geplaatst:

wat makelijker is veel van de auto's die je kan tune bij arch wheels hak dingus die staan gewwon bij jou in de garage in san fiero die schuin tegenover je savehouse

Geplaatst:

haha lol, was dat niet foocars? en de meeste auto's kan je in transfender tunen, maar daar heb je niet echt veel opties :{ .

Geplaatst:
wat makelijker is veel van de auto's die je kan tune bij arch wheels hak dingus die staan gewwon bij jou in de garage in san fiero die schuin tegenover je savehouse

Netzoals hier staat, staan er in die garage bijna alle auto's die je kan tunen in Wheel Arch Angels.

Met vriendelijke groeten

Xtreem-designer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...