lllll Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 hey welke wagens kan je allemaal tunen in wheels arch angels ofso is wel handig houd ze nooit in me hoofd Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hier staat het als het goed is allemaal in: >>Klik<< Reageren
Bling Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Hey III Er zijn maar een beperkt aantal auto's te tunen in Wheel Arch Angels, hieronder zal ik ze even voor je op een rijtje zetten. Elegy Flash Jester Sultan Uranus Stratum Dit zijn de auto's die je kan tunen in de Wheel Arch Angels, het is wel zo dat dit pas mogelijk wordt nadat alle 'Wang Car missies' voltooid zijn. En ik heb hierover nog een vraagje: Bij de Lowrider-Race rijden er ook Majestic's mee, terwijl de Majestic helemaal geen lowrider is, en je alleen maar met lowrider's mag rijden De Majestic valt inderdaad niet onder de cattegorie lowrider. Het is echter wel zo dat deze wel dezelfde eigenschappen heeft als een lowrider, hij is namelijk gewoon te tunen bij de Loco Low Co en dat maakt het dus mogelijk om mee te laten doen aan de lowrider race. Bewerkt: 14 november 2006 door Bling Reageren
Puma Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Wheel Arch Angels: Jester Sultan Stratum Uranus Flash Elegy Ik heb er ook maar even de LocoLow.Co (schrijf ik het goed) bijgedaan: LocoLow.Co Remington Slamvan Blade Savanna(h?) Tornado Voodoo Tahoma Ik heb zo'n gevoel dat ik er 1 vergeten ben... En ik heb hierover nog een vraagje: Bij de Lowrider-Race rijden er ook Majestic's mee, terwijl de Majestic helemaal geen lowrider is, en je alleen maar met lowrider's mag rijden Edit: Jezus man ik heb altijd dat ik denk van "hehe lkkr de eerste" en dan tijdens mijn post ben ik weer een uur aan het denken (noujah...) en dan hebben er al 3 mensen tussendoor gepost . Bewerkt: 14 november 2006 door Puma Reageren
lllll Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 maar arch wheel angels is tog de beste tuning shop die lowriders vind ik maar niks maar he bedankt voor de hulp he mensen vinden dat de sultan het mooiste is ik zal ze allemaal probere Reageren
PB_soldier Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 wat makelijker is veel van de auto's die je kan tune bij arch wheels hak dingus die staan gewwon bij jou in de garage in san fiero die schuin tegenover je savehouse Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Je bedoeld deze: Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 haha lol, was dat niet foocars? en de meeste auto's kan je in transfender tunen, maar daar heb je niet echt veel opties . Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 wat makelijker is veel van de auto's die je kan tune bij arch wheels hak dingus die staan gewwon bij jou in de garage in san fiero die schuin tegenover je savehouse Netzoals hier staat, staan er in die garage bijna alle auto's die je kan tunen in Wheel Arch Angels. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.