Nick-NL- Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) ik heb gta vice city stories maar is snap dat nou niet helemaal meer met die missies jullie hebben het over die verhaallijn missies enzo en bij gammo zie je ook dat hij bij het leger zit en bij mij was hij dat maar bij de eerste 3 missie is dat de verhaallijn misie en ik heb gelezen dat de hooft missies maar 30% is ik denk dat ik het niet goed begrepen heb ik hoop dat jullie mij daarme kunne helpen Bewerkt: 14 november 2006 door Nick-NL- Reageren
M4X Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik heb gta vice city stories maar is snap dat nou niet helemaal meer met die missies jullie hebben het over die verhaallijn missies enzo en bij gammo zie je ook dat hij bij het leger zit en bij mij was hij dat maar bij de eerste 3 missie is dat de verhaallijn misie ik denk dat ik het niet goed begrepen heb ik hoop dat jullie mij daarme kunne helpen Je hebt hoofdmissies (de verhaallijn dus inclusief de legermissies), zijmissies, en sub-zijmissies, en empire building missies. Storyline: Dit zijn de hoofdmissies van het spel en deze moet je halen om het spel uit te spelen. Er zit ook een verhaal in deze missies daarom heet het ook wel de storyline (verhaallijn). Zijmissies: Dit zijn de missies die je niet hoeft te halen, daarom heten ze zijmissies. Je kan ze doen omdat je ze leuk vind, en je kan er geld mee verdienen. Deze missies moet je ook halen om het spel 100% uit te spelen. Sub-Zijmissies: Dit zijn de ''dienst'' missies, hiermee verleen je hulp aan mensen, bijvoorbeeld de brandweermissies, politiemissies enzovoort. Hiermee verdien je meestal fiks wat geld en een bonus die altijd handig is. Als je de brandweermissies haalt ben je vuurbestendig, en als je de politiemissies haalt krijg je extra armor etc. Deze missies moet je ook halen voor de 100% Empire-Building: Dit zijn de zakenmissies. Hiermee kan je gebouwen veroveren, verbouwen, en respect krijgen bij bepaalde groepen. Meer hier over vind je in de Empire Building guide van Die-Hard. Deze missies moet je net als de rest ook voor de 100% halen. Voor alle beschrijvingen van missies kan je op Wikigta kijken. Veel succes verder Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) ik heb gta vice city stories maar is snap dat nou niet helemaal meer met die missies jullie hebben het over die verhaallijn missies enzo en bij gammo zie je ook dat hij bij het leger zit en bij mij was hij dat maar bij de eerste 3 missie is dat de verhaallijn misie en ik heb gelezen dat de hooft missies maar 30% is ik denk dat ik het niet goed begrepen heb ik hoop dat jullie mij daarme kunne helpen Aanvulling:het klopt idd dat je in het leger zit maar na drie missies word je ontslagen en mag je niet meer terug komen omdat je een hoer en drugs op de basis gebracht had de missies gaan door tot 59 en dat is de storyline(zie m4x reactie) en de zijmissies plus de storyline is heel het spel Bewerkt: 14 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 bedankt voor de info ik snap het weer Reageren
NIELS_ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Mooi! heb je meer vragen? stel ze gerust! Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 die leger missies zijjn onderdeel vd storyline , de volledige storyline beslaat 30 % vd game. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 1 zo'n legermissie neemt 0.5 % in dus dan kan je omreken dat er ongeveer 60 missies in zitten. Jammer dat je die Barracks niet meer terug kan krijgen na die 3 Legermissies. Dat vind ik wel het vetste Save House. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 1 zo'n legermissie neemt 0.5 % in dus dan kan je omreken dat er ongeveer 60 missies in zitten.Jammer dat je die Barracks niet meer terug kan krijgen na die 3 Legermissies. Dat vind ik wel het vetste Save House. Ja, en dat er een wapen ligt is ook vet Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Het is wel jammer dat je na 3 missie het leger wordt uitgetrapt. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Het is wel jammer dat je na 3 missie het leger wordt uitgetrapt.Ja, maar op de 100% krijg je je legerkleding terug, en kan je weer door de poort.... Reageren
InneX Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 nou we tog over het leger aant babbellen zijn..wanneer gaat die tank van't slot? lijkt me freking handi voor empires die tank Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) nou we tog over het leger aant babbellen zijn..wanneer gaat die tank van't slot?lijkt me freking handi voor empires die tank De tank gaat van het slot nadat je de missie: 'Last Stand' hebt voltooid van 'Ricardo Diaz'. Dan heb je de storyline helemaal voltooid en dan kun je met andere dingen aan de slag gaan. Als je nu naar je leger, Fort Baxter gaat zijn de poorten gewoon open waar je in hangar oftewel zo'n grote schuur de tank kan vinden. De tank is vooral handig bij het behalen van de Vigilante. Het is tevens weer beschikbaar omdat je Jerry Martinez hebt vermoord in de eerder genoemde missie. Ik wens je veel succes en als er nog wat is zeg je het maar! Bewerkt: 22 november 2006 door SummerBase Reageren
InneX Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 thx XD, heb nu net deal steal uitgespeeld, als k zou willen heb ik't morge.... Reageren
Xclusive Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 je kan ok nu nog in het legerkamp komen, alleen moet je dan wel een heli hebben en als je over de muur komt en een beetje laag vliegt, dan wordt er uiteraard op je geschoten verder is er niet veel te doen, er zijn daar 2 red balloons, waarvan je er een van buiten af ook kan schieten, voor de ander moet je gwoon op een dak landen en daar zittie dan, maar ach k ga te off-topic nu, sorry Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 je kan ok nu nog in het legerkamp komen, alleen moet je dan wel een heli hebben en als je over de muur komt en een beetje laag vliegt, dan wordt er uiteraard op je geschoten verder is er niet veel te doen, er zijn daar 2 red balloons, waarvan je er een van buiten af ook kan schieten, voor de ander moet je gwoon op een dak landen en daar zittie dan, Kan je doen, maar dan nog heb je niks aan de Rhino (tank): die zit namelijk voordat je de missie 'Last Stand' hebt voltooid nog altijd op slot. maar ach k ga te off-topic nu, sorry Waarom post je dan? Krotenkoker! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.