PorZ19 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 hallo mijn vreind heeft gta sa op ps2 maar het schijfje is stuk kan je de kapotte schijf op sturen naar rockstar en zo ja hoe dan graag antwoord Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Op een schijf zit geen garantie, ik denk dat het niet gaat lukken. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ow oke alsnog bedankt Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) ow oke alsnog bedankt Dat die cd niet ingeruild kan worden is zeker, iedereen is verantwoordelijk voor hun cd's. Geen dank Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Bewerkt: 14 november 2006 door Xtreem-designer Reageren
Imposter Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Wat je wel kan doen is hem laten ''reinigen''. In Gamewinkels zoals Game Mania proberen ze voor je de meeste krassen weg te halen. Dit gaat echter niet altijd, maar meestal wel. Dit kostte rond de 7 euro dacht ik. Maar als je vriend er wat aan twijfelt kan ie beter een nieuwe schijf halen. Een San Andreas Disc kost nog maar rond de 25 - 35 Euro. Zoveel is dat niet voor zo een spel. Mvg,, - Imposter Reageren
toonn Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 is het schijfje echt stuk of zijn er alleen krassen op? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 geen idee hij is van me vreind Reageren
Ar Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Misschien zou je dan toch een duidelijker uitleg nodig te hebben, want anders kunnen wij jou en je vriend ook niet helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.