PowerPats Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik vraag me af op wat voor spelcomputer ik san andreas moet kopen. Eerst had ik gedacht aan de ps2 maar ik hoorde dat de graphics daar slecht zijn. Toen wou ik hem op de pc maar ik ben bang dat hij het niet doet op die van mij. Toen dacht ik dat het mischien op de xbox kon,Maar ik heb gehoordt dat de controls daar irritant zijn. Dus ik wil vragen... Voor welk spelcomputer moet ik san andreas kopen? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ps2 is een goede hoor maarja isje eigen keus Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Als ik jou was voor de PC, als hij het niet doet moet je ongeveer 50 euro neerleggen om een mooie Videokaart te halen. Maar dat zegt dat je ook meer Spellen kan spelen,die je PC eerst niet aankan. En de Controls kan je op de PC instellen, Tevens kan je modden in SA (veranderen van Auto's enz enz) Als ik jou was zou ik hem op de Computer kopen, is ook nog maar € 30.00 of €20.00, weet ik niet zeker. Maar het is jou keuze. Succes ~Whoop Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Op een pc kan je modden enzo, maar op een console speelt het weer fijner. Conclusie= Dit is jouw keuzen. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ok bedankt voor het zo snel antwoorden. Ik weet nu al wat meer over wat ik moet kiezen. Reageren
Barcelona Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Hey, Ik kan je alleen helpen door informatie te geven over de consoles waar Sanandreas opkan. PC Gta Sanandreas is op de PC een topper, met nieuwe extra's, er zitten minder bugs in dan de Xbox of PS2, je kan nu ook mods in Sanandreas plaatsen. De Besturing is ook erg goed, je kan nu ook savegames doen en je kan nu ook online spelen, door MTA of SA-MP te instaleren. Er zullen nog meer nieuwe mogelijkheden zijn, maar daar ik kan nu 1,2,3 opkomen. Dit zijn de systeemeisen voor de PC. Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Als je PC het niet aankan, kan je nog altijd een betere videokaart kopen. PS2 Ik vind dit ook een echte topper, maar er zitten veel bugs in, de graphics zijn ondermaats, maar de gameplay is erg goed, en het is erg verslavend. Alleen er zijn wel minder cheats, maar het voelt iets anders aan dan op de PC. XBOX Sorry, ik weet niet echt wat je allemaal op xbox kan doen, maar ik weet wel dat de gameplay gewoon oke is, want iemand heeft het spel een keer op de xbox gespeeld en vond het geweldig. Ik zou zelf voor SA in PC kiezen, maar als je nog steeds twijfeld kan je Previews chekken op gamesites of in een blad. Succes! @DX11 Xbox Fanboy? Maar tja het is jou mening. Ik vind de PC gewoon beter dan de xbox. Bewerkt: 14 november 2006 door Barcelona Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb hem zelf op de xbox, die is samen met de pc versie uitgekomen, oftewel alle bugs enz uit de ps2 versie zijn verbeterd, en daarbij komt dat je op de xbox een zeer fijne controller hebt, altijd beter dan een toetsenbord. 1 ding van barcelone klopt niet namelijk: er zitten minder bugs in dan de Xbox of PS2 dat klopt niet, de pc versie is op dat gebied gelijk aan de xbox, het voordeel van de xbox is de fijne besturing, de 2 player mode die op de pc niet zit. en gewoon altijd heel goed beeld, korte laadtijden, en het werkt altijd, pc kan vastlopen of het niet aankunnen, ps2 loopt ook nog weleens vast, xbox is in zeer vele speeluren nog maar 1x vastgelopen. oftwel ik zou voor de xbox kiezen. je kan natuurlijk ook een 360 kopen daar werkt het ook op, maar dat is niet noodzakelijk, en de xbox zelf is ook hele mooie graphics (beter dan ps2) Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik heb sa op de pc en ik zeg dat dat geen slechte keuze is. wat voor mij de knoop heeft doorgehakt is dat je op de pc mods kan installeren, makkelijk screenshots kan maken, etc. ik weet niet of de ps2 en xbox een meer-dan-twee-personen-multiplayer hebben, maar voor de pc zijn er 2 en alle 2 zijn ze goed. De keus blijft dus aan jouw Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik heb sa op de pc en ik zeg dat dat geen slechte keuze is. wat voor mij de knoop heeft doorgehakt is dat je op de pc mods kan installeren, makkelijk screenshots kan maken, etc. ik weet niet of de ps2 en xbox een meer-dan-twee-personen-multiplayer hebben, maar voor de pc zijn er 2 en alle 2 zijn ze goed.De keus blijft dus aan jouw Op de ps2 en xbox zijn er gelukkig ook multiplayer mogenlijk. (alleen op bepaalde plaatsen) Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Oke bedankt allemaal voor jullie antwoorden. En klopt het dat de graphics op de xbox iets beter zijn dan op de ps2 ? Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Oke bedankt allemaal voor jullie antwoorden.En klopt het dat de graphics op de xbox iets beter zijn dan op de ps2 ? ja, dat komt omdat de xbox versie veel later uitkwam en de xbox zoiezo grafisch iets beter is dan de ps2 Reageren
Imposter Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Op de Computer zijn de Graphics ook veel beter. Ik zou voor de Computer gaan. Heb je veel meer mogelijkheden in. Bijvoorbeeld Modding. Je kan je eigen Savegmes toepassen etc. Ben je het spel beu, dan instaleer je een Total Converstatie mod. Dit maakt van San Andreas een hele andere Game. Ik zou voor de Computer gaan, kan je tevens ok Online met MTA. Succes met het kiezen van het Platform. - Imposter Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Op de Computer zijn de Graphics ook veel beter. Ik zou voor de Computer gaan.Heb je veel meer mogelijkheden in. Bijvoorbeeld Modding. Je kan je eigen Savegmes toepassen etc. Ben je het spel beu, dan instaleer je een Total Converstatie mod. Dit maakt van San Andreas een hele andere Game. Ik zou voor de Computer gaan, kan je tevens ok Online met MTA. Succes met het kiezen van het Platform. - Imposter wat jij zegt is dus niet helemaal waar, het kan wel zo zijn, maar de perfecte graphics, zoals op de xbox, om die op de pc te krijgen moet je echt wel een flink goeie pc hebben, als je dat niet hebt zullen de graphics dus helemaal niet "veel beter" en het kan vastlopen, stotteren, slecht weergegeven worden, uitvallen, enz enz. dan heb je dus de ps2 en xbox over, en de xbox is nou eenmaal iets beter en de xbox versie is ook nieuwer, dus verbeterd. Reageren
Ar Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 gewoon lekker op de PC, af en toe een save game aanvragen als je er niet uitkomt en misschien een mod gebruiken. Het is makkelijker om het spel op de PC te hebben. Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 gewoon lekker op de PC, af en toe een save game aanvragen als je er niet uitkomt en misschien een mod gebruiken.Het is makkelijker om het spel op de PC te hebben. dat misschien maar je moet wel een heel goede pc hebben om het mooi te kunnen spelen zonder vastlopen enz. ik blijf erbij dat xbox beter is, die is ervoor gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.