Mastertuner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Eerst had ik gedacht aan de ps2 maar ik hoorde dat de graphics daar slecht zijn. Wie heeft je in godsnaam wijsgemaakt dat de graphics op de PS2 of Xbox slecht zijn? Ik heb SA zelf op de PC en op de PS2. En veel verschil zit er niet in hoor. Reageren
356 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 naar mijn ervaring is de PS2 versie mooier dan de computer versie, ik heb ze allebei gespeeld. Toch zou ik de computerversie nemen omdat je daarop kan modden. Het voordeel van de PS2 versie is wel de multiplayer en de betere graphics (licht eraan of je een goede computer hebt) Reageren
EXIT Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 op de ps2 heb je een vaste grapihcs maar als je een goed zware computer hebt kan je gta op de computer in beter kwaliteit zetten dan op de ps2. maar heb je een slome computer kan je beter de ps2 versie pakken (ik heb ze alle bij) Reageren
Juju Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb ze allebij, PS2 en PC. Nadelen PS2: - Niet kunnen modden. - Niet zo'n goeie graphics als PC. - Memory Cards. Nadelen PC: - Veel disc space nodig. - Goeie video kaart nodig. - Loop soms vast. Ik zou zelf voor de PC gaan, en dan als je genoeg geld hebt gewoon een videokaart halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.