brbgtaplayer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) OPGELOST!!!!! (SCROLL NAAR BENEDEN) hoi, ik heb zojuist een oud computertje gekregen (vraag mij niet hoe), en heeft deze specs: Win98SE Celeron 950mhz 20GB HD 128mb werkgeheugen: 3 sockets vrij kaartjes max. 512mb max. geheugen 1.5gb ik vraag me dan af, (er zit dus 128mb in) ik heb namelijk nog een 256mb kaartje, kan ik die erbij plaatsen, zonder problemen? Bewerkt: 15 november 2006 door brbgtaplayer Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ligt er ook aan hoe oud die kaartje is, want meestal als je een kaartje uit deze tijd hebt, doen ze het niet meer op oude computers. Weet je ook wat voor kaartje het is dan ?. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 yep, hier komt ie: PC133 SDRAM 256mb. net als het andere kaartje. maar een kennis zei dat het 'rare' aantal mischien problemen kan geven. wat denken jullie? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Waarschijnlijk heb jij het over dit kaartje: Ik zeg dat het risico te groot is om het te proberen. Tip: Voor de veiligheid kan je computer(verkopers-experts) om raadt vragen. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 wat zou er kunnen gebeuren? toch alleen dat dat ding het niet ondersteunt en dat hij gaat piepen ofzo? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik denk dat het systeem een fout aangeeft. Maar het kan wel zo zijn dat de geheugen van de pc misschien niet meer werkt. Dit is niet zeker! Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
Kraay Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Als het allebij SDRAM is, hoort het geen problemen opleveren, want het is toch hetzelfde soort? Dat het bij elkaar opgeteld vreemde getallenzijn(wat ik overigens niet zo vreemd vind) zal ook geen probleem zijn. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik zie wel. bedankt voor de tips! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik zie wel. bedankt voor de tips! Okeej dan, als je nog vragen hebt stel ze op het forum . Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik heb het geprobeerd (dus gewoon het geheugen erbij gezet), maar het werkte niet . ik heb het dus weer in de oude situatie gezet. bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.