Jump to content

soft.

Recommended Posts

Geplaatst:

Echt heel mooi gedaan, ik heb helaas geen minpuntjes maar een goede cijfer 8,5/10.

Met vriendelijke groeten

Xtreem-designer

Geplaatst:

Reactie: Mooi gemaakt, mooie licht effecten, goede render, iets te groot misschien. De text is ook mooi, mooi font en mooi erin gedaan. Achtergrond is een soort van motion blur he? Ziet er ook mooi uit ;)

Tips:

• Ik denk dat een mooie border er wel bij past ;)
  • Maak de render misschien iets kleiner.

Cijfer: Mooi gedaan Silverwing, ziet er goed uit: 8.8/10

Geplaatst:

Erg mooi Silverwing :Y

Ik vind dat soft-effect erg mooi, echt erg goed gelukt en ook niet te blurrig wat niet mooi zou zijn. Je misschien wat meer kleuren gebruiken en sommige gedeeltes wat donkerder maken zou ook erg mooi zijn bij dit soort signatures. Voor de rest heb ik geen kritiek, een simpele en mooi signature zou ik zeggen.

Rating: 9.3/10 :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Het enigste effect wat ik zie is motion blur op de achtergrond, tekst en lichtinval linksonder..

Voor deze krijg je een 6, volgende keer beter ;)

Bewerkt: door Achille
Geplaatst: (bewerkt)

Ehm, je rate toch niet op wat iemand doet aan een sig, maar hoe het er uit ziet? Omdat je maar een paar dingen kan zien aan een sig wilt dat niet zeggen dat er zo weinig is aangedaan, als dat zo is, rate je daar toch de sig niet op? Je rate hebt op basis van hoe de sig eruitziet..

Ik heb respect voor je rating, maar rate dan ook hoe het moet.. ;)

Bewerkt: door Silverwing

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...