remco_17 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) hey allemaal, Hebben jullie/hadden jullie tijdens het spelen van de game, dus voor de 100%, al allerlei auto's in je garage of hebben jullie alleen de noodzakelijk dan? Als jullie al verschillende auto's voor de 100% hebben in je garage, welke hebben jullie er dan in staan? Je kunt ook screens achter laten. Sorry dat dit per ongeluk in het verkeerde subforum is terecht gekomen >>> Door Dutchy3010: Maakt niet uit hoor, verplaatst .<<< Bewerkt: 14 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Barcelona Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hey, Je moet helemaal geen auto's in een garage te zetten om een stap dichterbij de 100% te komen hoor. Je kan je auto in een garage zetten als je die auto niet kwijt wilt. Dus het is echt niet zo dat je dan verder komt bij 100%. Je moet alleen bij een bepaalde missie een auto in een garage te zetten. Let er wel op dat je nooit 4 auto's in een garage moet zetten, want anders kan er een auto verdwijnen. Succes! Reageren
remco_17 Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 nee duh, ik snap ook wel dat je geen auto's in garage moet zetten om 100% te halen. ik bedoel dit topic om gwn eens te kijken hoe andere mensen hun 'wagenpark'/garage inrichten met auto's en welke zij goed vinden Reageren
Ar Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb vooral veel motoren in de garages, die vind ik het prettigste om mee te rijden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik nu een Faggio omdat ik bezig ben met Hidden Sprays en hij lekker traag is zodat je niet steeds van je moter valt als je ergens tegen aan knalt . Anders vaak een lowrier of PCJ-600. Reageren
356 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb in San fierro altijd wel een paar bij wheel arch angels gemodde auto's staan. Ik moet ze de hele tijd weer bij vullen wat ze verdwijnen de hele tijd (kut-bugs) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik als je alleen wilt weten wat voor wagens er in onze garages staan, zijn er al genoeg van dit soort topics. maar bij mij staat er in: SF garage: autos voor CSI: euros, premier en rancher voor rest niet veel bijzonders Reageren
Dageraad Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb vooral veel motors staan, maar bij de hangar gaat de deur niet meer open voor een voertuig als hier 4 voertuigen instaan, is dit normaal? Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb vooral veel motors staan, maar bij de hangar gaat de deur niet meer open voor een voertuig als hier 4 voertuigen instaan, is dit normaal? Ja. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Ik heb vooral veel motors staan, maar bij de hangar gaat de deur niet meer open voor een voertuig als hier 4 voertuigen instaan, is dit normaal? Hey, Je moet helemaal geen auto's in een garage te zetten om een stap dichterbij de 100% te komen hoor. Je kan je auto in een garage zetten als je die auto niet kwijt wilt. Dus het is echt niet zo dat je dan verder komt bij 100%. Je moet alleen bij een bepaalde missie een auto in een garage te zetten. Let er wel op dat je nooit 4 auto's in een garage moet zetten, want anders kan er een auto verdwijnen. Succes! volgende keer wel even het topic doorlezen, maar het is normaal ja. ONTOPIC: ik heb meestal een turismo of een infernus o.i.d. in me garage staan. vaak staat er ook nog een politiewagen bij Bewerkt: 14 november 2006 door thundercover Reageren
M__K Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 bij mij is het altijd anders maar meestal gewoon autos die niet veel voorkomen of getunde cars.... Reageren
Preddy Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Politievehikels heb ik er wel eens instaan, komt wel eens van pas in een missie. Ook sla ik vooral de getunede auto's op, of die auto's die ik nog eens wil tunen. ATM ook een Monster, omdat het nogal ver rijden is vanaf SF naar die plek waar de auto spawned (ik kom die vriendin die ook een Monster geeft nooit tegen.) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 In mijn garage (de hangar) bij Verdant Meadows staan 1 tank, 2 politie Rangers en een Banshee. In de kleine garage staan 2 motoren en voorderest heb ik vrijwel bij elk savehouse de garage vol staan met NRG 500's. Gespaard tijdens de import- en exportmissies en de allerbeste motor om je snel door de steden te verplaatsen Reageren
PB_soldier Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik rij eigenlijk alleen maar op een motor een beetje weelie over de snelweg en door de stad. ik heb dus in mijn gagare een NRG-500, chopper, quad en die hak-900 Reageren
cheizz Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik zet meestal speciale zeldzame autos in me garage zoals de mothership van TT enzo autos die ik elek dag ongeveer tegen kom zet ik er niet in zonde van de ruimte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.