Jump to content

auto's in garages enzo

Recommended Posts

Geplaatst:

Tijdens het spelen van missies, heb ik meestal gewoon 1 a 2 wagens in mijn garage staan, geen zeldzame maar wel die een beetje doorrijden. ZOdat ik snel naar een missie kan rijden. Nadat ik de 100% had gehaald heb ik in alle garages een beetje voertuigen geparkeerd. En in de hangar wat vliegtuigen en heli's ;)

Geplaatst:

ik hep een tip als je meer motors in je garage/hangar wilt hebben, zet een motor in de deuropening dan gaat de deur niet dicht en kan je er meer moters erin zetten en dan die motor in de deuropening weghalen dan gaat he deur dicht en staat alles erin ;)

Geplaatst:
ik hep een tip als je meer motors in je garage/hangar wilt hebben, zet een motor in de deuropening dan gaat de deur niet dicht en kan je er meer moters erin zetten en dan die motor in de deuropening weghalen dan gaat he deur dicht en staat alles erin ;)

Dat kan. Of je zet de motor voor de garage, stapt af, laat de deur opengaan, stap weer terug op, en rijdt naar binnen. Dit kan overigens in elke garage. In een gewone garage kan je zo 4 motors kwijt, meer niet want dan verdwijnen ze.

Geplaatst:

Ik heb in grove street 2 getunede (<-- is het goed geschreven :? )auto's staan een Slamvan en een Savanna

en in Doherty bij je eigen garagebedrijf. een Hummer H2(<-- Mod) en een getunede Cadillac Cien (ook mod)

Geplaatst:

Ik heb ergens (weet even niet waar) een roze getunede begraveniswagen (naam?) staan. :bier:

@ PHXRMX91 ik denk wel dat het juist geschreven is :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...