Grove St. Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Welke versie van Wiki(media) is het nieuwst en raden jullie mij aan? Zouden jullie dan ook de download link willen geven. Alvast Bedankt! Grove St. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik weet zelf niet welke het beste is, maar ik wil zeggen dat je meestal php 5.0.0 of hoger moet hebben. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
Argon Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik weet zelf niet welke het beste is, maar ik wil zeggen dat je meestal php 5.0.0 of hoger moet hebben.Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik weet zelf niet welke het beste is, maar ik wil zeggen dat je meestal php 5.0.0 of hoger moet hebben. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden. Sorry als ik het zeg, maar ik heb het zelf geprobeerd, en er stond dat php 5.0.0 of hoger voor wiki nodig is. Ik heb zelf lager dan php 5.0.0. Het zou een andere wiki kunnen geweest zijn, maar hij ziet er hetzelfde uit. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
Kraay Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden. Kijk: http://www.mediawiki.org/wiki/Installation Requirements Web Server such as Apache or IIS PHP version 5.0 or later (5.1.x recommended) Dat staat er toch echt bij mij.. Reageren
Argon Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden. Kijk: http://www.mediawiki.org/wiki/Installation Requirements Web Server such as Apache or IIS PHP version 5.0 or later (5.1.x recommended) Dat staat er toch echt bij mij.. Oeps fout gelezen (kan ik niet heel veel aandoen want ik heb dyslexie en ADD maarja). Maar je moet ook MySQL 4.X hebben dat is normaal gezien geen probleem. Maar PHP 5.X.X is misschien wel een probleem want een groot deel van de hosting providers ondersteunen dit nog niet spijtig genoeg. Edit: en veel valt hiet niet aan te doen, je kan oftwel een host zoeken die het ondersteunt oftewel toch is proberen en kijken of het werkt. En als er maar een paar dingen niet werken kan je deze nogaltijd uitschakelen. Bewerkt: 14 november 2006 door Argon Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden. Kijk: http://www.mediawiki.org/wiki/Installation Requirements Web Server such as Apache or IIS PHP version 5.0 or later (5.1.x recommended) Dat staat er toch echt bij mij.. Oeps fout gelezen (kan ik niet heel veel aandoen want ik heb dyslexie en ADD maarja). Maar je moet ook MySQL 4.X hebben dat is normaal gezien geen probleem. Maar PHP 5.X.X is misschien wel een probleem want een groot deel van de hosting providers ondersteunen dit nog niet spijtig genoeg. Ja dat klopt, zo een probleem heb ik ook, ik kan het dan niet installeren helaas. Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ik weet het wel je hebt gewoon de oudste versie van mediawiki nodig bij mij werkte het op een gratis host probeer het maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.