Jump to content

Wiki

Grove St.

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke versie van Wiki(media) is het nieuwst en raden jullie mij aan?

Zouden jullie dan ook de download link willen geven.

Alvast Bedankt!

Grove St.

Geplaatst:

Ik weet zelf niet welke het beste is, maar ik wil zeggen dat je meestal php 5.0.0 of hoger moet hebben.

Met vriendelijke groeten

Xtreem-designer

Geplaatst:
Ik weet zelf niet welke het beste is, maar ik wil zeggen dat je meestal php 5.0.0 of hoger moet hebben.

Met vriendelijke groeten

Xtreem-designer

Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor ;) Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor ;)

In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden.

Geplaatst:

Met vriendelijke groeten

Xtreem-designer

Dit is helemaal niet waar, PHP 5.0.0 is trouwens niet zo stabiel hoor ;) Maar op PHP 4.3.X zou het zeker ook werken hoor ;)

In ieder geval hij bedoelde de versie van Wikimedia zelf en dat is natuurlijk de nieuwste versie. Hier is het zeker aan te raden dat je echt altijd upgrade naar de nieuwste versie. Deze is momenteel: 1.8.2 en kan je (klik hier) downloaden.

Sorry als ik het zeg, maar ik heb het zelf geprobeerd, en er stond dat php 5.0.0 of hoger voor wiki nodig is.

Ik heb zelf lager dan php 5.0.0. Het zou een andere wiki kunnen geweest zijn, maar hij ziet er hetzelfde uit.

Met vriendelijke groeten

Xtreem-designer

Geplaatst:

Kijk:

http://www.mediawiki.org/wiki/Installation

Requirements

• Web Server such as Apache or IIS
  • PHP version 5.0 or later (5.1.x recommended)

Dat staat er toch echt bij mij.. :{

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk:

Requirements

Oeps fout gelezen (kan ik niet heel veel aandoen want ik heb dyslexie en ADD maarja).

Maar je moet ook MySQL 4.X hebben dat is normaal gezien geen probleem. Maar PHP 5.X.X is misschien wel een probleem want een groot deel van de hosting providers ondersteunen dit nog niet spijtig genoeg.

Edit: en veel valt hiet niet aan te doen, je kan oftwel een host zoeken die het ondersteunt oftewel toch is proberen en kijken of het werkt. En als er maar een paar dingen niet werken kan je deze nogaltijd uitschakelen.

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Kijk:

Requirements

Oeps fout gelezen (kan ik niet heel veel aandoen want ik heb dyslexie en ADD maarja).

Maar je moet ook MySQL 4.X hebben dat is normaal gezien geen probleem. Maar PHP 5.X.X is misschien wel een probleem want een groot deel van de hosting providers ondersteunen dit nog niet spijtig genoeg.

Ja dat klopt, zo een probleem heb ik ook, ik kan het dan niet installeren helaas. :{

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet het wel je hebt gewoon de oudste versie van mediawiki nodig bij mij werkte het op een gratis host probeer het maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...