kevin software Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hoi sanandreas is egt een top spel maar ik baal wel van een garage op een vliegveld je kan er maar een bepaalt aantal auto`s (voertuigen) in zetten . en als je er te veel in zet en de garage dicht gaat en dan weer open doet dan zijn de autos (voertuigen) weer weg. nou is mijn vraag je raat het mischien al... Hoe kan ik er voor zorgen dat er toch zoveel mogelijk voertuigen in kunnen Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Er kunnen helaas maar een beperkt aantal auto's in. Er is helaas geen oplossing hiervoor, alleen als je een pc hebt kan je misschien (modden). Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Bewerkt: 14 november 2006 door Xtreem-designer Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 zoals in een ander topic stond kan je maar een beperkt aantal voertuigen in. andere optie is idd modden (zoals Xtreem-designer al zei) >>> Door Dutchy3010: Je praat Xtreem-designer precies na. Dit soort posts zijn dus overbodig en graag voortaan achterwege laten. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Er kunnen maar 4 autos in een garage en jullie zeggen dat je het kund modden ik wel dat wel doen dat je er meer autos in kan dan en als iemand die mod heeft of weet waar dat is kun je dat wel even zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.