.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M. Die van mij komt na die van jou
.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Is goed, mijne komt na die van jij
Silverwing Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Hij is trouwens het best bekeken op een zwarte achtergrond. Succes! Nu jouwe nog.
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Silverwing: .Antonio: Suc6! Stemmen t/m 17 nov Bewerkt: 15 november 2006 door .Antonio
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 mooie sigs hoor maar die van Silverwing vind ik tog wat mooier want het is anime styl en datlijkt me moeilijker.
Silverwing Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Kunnen er aub nog wat mensen stemmen?
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Srry ik wist dat niet zo goed en bedankt voor het vertellen. Bewerkt: 17 november 2006 door Carl_Johnson2
NandroDavids Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Kunnen er aub nog wat mensen stemmen? Lijkt me een heel goed plan, want het zou jammer zijn als een Battle 100 keer wordt bekeken en er maar 1 stem uit wordt gebracht. Bij deze dus mijn stem... .Antonio: Een pluspunt van jouw signature is het gebruik van een plaatje van DJ Tiësto, waar ik een fan van ben. De tekst vind ik ook mooi gedaan, alleen vind ik de rest van de signature nogal rommelig: De aandacht zou gevestigd moeten zijn op DJ Tiësto, maar in plaats daarvan valt de achtergrond meer op. Dat is dus een minpunt, waar je de volgende keer naar mijn mening iets meer aandacht aan moet schenken. Silverwing: Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het gevoel dat al jouw signatures op elkaar lijken. Dat kan natuurlijk komen door mijn gebrekkige Photoshopkennis, maar het kan ook zo zijn dat ik dit keer gelijk heb. In ieder geval vind ik het jammer dat ze veel op elkaar lijken, maar dat neemt niet weg dat ik je creatie dit keer wel redelijk geslaagd vind: Het kleurgebruik is goed, je hebt een leuke render gekozen, en je design vormt één geheel, wat erg belangrijk is. --- Ik stem vanwege bovenstaand commentaar op Silverwing. @ Carl_Johnson2: In de topictitel staat toch duidelijk vermeldt dat er tot en met 17 november gestemd kan worden, en op mijn horloge is het 17 november
.Antonio Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 SilverWing je hebt al gewonne want officieel is de tijd voorbij de 2dagen zijn al afgelopen dus PM een mod en je hebt weer een punt derbij. Ow ik dagt tot die tijdstip over 2 dagen.PS:kun je in mijn topic stemmen plz Ik weet niet of je regels heb gelezen, maar de officiele tijd is 2 dagen en de dag waarop het begon
Silverwing Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik ben gewonnen, maar omdat er maar 2 mensen gestemd hebben (dank u!), kan een moderator deze battle nog even verlengen?
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja silverw ik vind dat jij ook gewonnen hebt
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja silverw ik vind dat jij ook gewonnen hebt Kijk opzich maakt het me niet uit dat je tegen mij stemt, ik zie deze battle toch al als verloren, maar geef opz'n minst ff tips WAAROM alles moet... Wat is er beter aan die van silverwing dan aan die van mij? Wat kan ik verbeteren? Wat kan silverwing verbeteren? Geef tips, zeg ook ff wat goed is en wat minder goed is...
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Oke, wat mij betreft is deze battle afgelopen (eigenlijk geef ik op ) dus als SilverW ff een pb'tje stuurt naar .Levi. of naar Slimm, zodat hij ff kan bijwerken Dubbelpost Bewerkt: 20 november 2006 door .Antonio
.Levi. Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 2 dagen na de battle gaat de topic zoiezo dicht! Ben je vergeten Slimm of mij te pb-en voor een punt dan heb je gewoon pech. In het algemeen is het voor de winnaar jammer, voor de verliezer die al in de ranking staat het omgekeerde. Nogmaals voor de leden die het nog niet zo goed begrijpen. Als een Battle start op bv 20 november dan krijgt het topic 2 stemdagen, leden kunnen vanaf dan stemmen t/m 22 november. 21 november is 1 dag, 22 november is 1 dag. Bij elkaar dus 2 volle stemdagen. Op deze twee datums kun je dus nog stemmen. Zodra het 23 november is kun je niet meer stemmen. Op de 23e is het de eerste dag na de stemdatum (1 dag na de battle). Op de 24e is het de tweede dag na de stemdatum, bij elkaar dus 2 dagen na de stemdatum. De 24e is in dit geval ook de laatste dag om je punt te melden als je winnaar bent van de battle. Het lijkt ingewikkeld maar het is zo simpel als het maar kan. Heeft Silverwing een PB gestuurd naar Slimm of mij op de 19e of daarvoor dan is er niks aan de hand, maar is hij het gisteren vergeten dan kun je niet op een punt rekenen. Dit topic gaat op slot. Zou je wel een punt hebben gestuurd (in ieder geval niet naar mij), dan post Slimm hier wel weer om jou een punt te geven. >>> Door Slimm: Ik heb ook geen PB gehad, helaas pindakaas <<<
Recommended Posts