$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hallo, ik ben van plan een eigen missie te plaatsen in SA. Maar ik heb nog geen idee hoe dit moet. Het viel me op hoe weinig topics in dit sub-forum staan, en geen geeft antwoord op mijn vraag. Ik heb in het gepinde topic gekeken maar ik zag nergens hoe het nou moet, enkel iets over wapens en autos plaatsen. Mijn missie gaat ongeveer zo: Je begint bij een huisje op het bouwterrein, SF. Eerst moet je naar een kerk, in een rode marker. Dan staat er dat het doelwit er niet is (het doelwit is een soort van dominee) en je moet 3 molotov cocktails naar de kerk gooien. Hierna komt er een ander gastje uitlopen (je ziet niet echt de deur opengaan, het gaat zoals met de voorman in deconstruction) die zegt waar het doelwit zich heeft verstopt. Je moet naar een tunnel gaan, die deuren heeft die enkel van buiten opengaan (omgedraaide terrein hekken, die normaal alleen van binnen opengaan), daarna ga je naar het einde van de tunnel (terwijl allemaal gasten je slaan) waar de dominee zit. Dood hem, en ga terug naar de poort (terwijl je weer aangevallen wordt) waar je erachter komt dat hij niet meer opengaat. Ga terug naar de dode dominee, die een kaart bij zich heeft, waarop een andere uitgang staat. Loop naar die uitgang (terwijl je WEER wordt aangevallen) en vernietig de deur die die afsluit. Rijd vervolgens terug naar de kerk (terwijl je wordt achtervolgd), dood je achtervolgers, en leg een remote control bomb voor de ingang van de kerk. Druk op de ontstekingsknop, en je ziet een cutscene waarin een stel gasten, die net uit de kerk kwamen, worden opgeblazen. MISSION PASSED En nee ik ben niet radicaal Ik ken gewoon een irritant joch die de dominee speelt (hij is namelijk nogal extreem-Christelijk ) NEOSYP Reageren
JGuntherS Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Hopelijk komen deze 2 tutorials je van pas: Een complete missie maken in SA De basissen van een missie Reageren
Flotje Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Dat word zo'n ongeloofelijk werk om te doen... Missie maken kost tijd... En je moet heeeel vaak je computer opnieuw opstarten en de bug gaan zoeken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.