$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hallo, weet iemand een programma waarmee je makkelijk je eigen smileys kunt maken? ik kon jiets met de zoekfunctie vinden... Trouwens, wat is nou de correcte spelling van Smiley? smiley? smilie? smily? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Wat je ook kan proberen om te zoeken is:emoticons En zo spel je smiley? smilie? smily? Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ok bedankt ik zal het proberen Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Als je niks gevonden hebt, heb ik altijd nog een altenatief. Kijk hier bij emoticons maker >>klik<< Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 hey ik heb iets gelezen over een of ander programma dat PS heet, waarmee je smileys kunt maken. kan iemand de download links ervan geven? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) hey ik heb iets gelezen over een of ander programma dat PS heet, waarmee je smileys kunt maken. kan iemand de download links ervan geven? Ik heb dat ook gelezen, maar daar bedoelen ze Photoshop mee. <- Het kan ook iets anders zijn geweest! Of probeer deze >>klik<< Of deze >>Klik<< Bewerkt: 14 november 2006 door Xtreem-designer Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) ik wil eigenlijk meer iets waarmee ik gewoon eerst wat teken, en dat laat bewegen (bv een vlaggetje) Bewerkt: 14 november 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.