Jump to content

De sims 2 en uitbreidingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forum leden,

Ik heb sinds pas de sims 2 Gaan het maken en Nachtleven gekocht, alleen alles gaat door elkaar, daarmee bedoel ik dat: Ik winkels kan runnen, het nachtleven induiken, er zijn gewoon zoveel opties ik weet niet meer wat te doen? Hoe spelen jullie De sims 2 meestal dan met zoveel uitbreidingen?

Groetjes,

Mario

Geplaatst:

Ik heb ook de Sims2, samen met Huisdieren en dat gaat gewoon goed. Natuurlijk gaat het doorelkaar, je kan immers een bedrijf beginnen (dmv Gaan het Maken) of het nachtleven in duiken (dmv Nachtleven). Je kan ook gewoon spelen en geen van beide bij een familie gebruiken. Een uitbreiding is niet bedoeld dat je hem moet gebruiken bij je familie.

Ik hoop dat ik je vraag goed heb beantwoord, want ik snapte het niet helemaal. (Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ;) )

Ik heb wel een tip: installeer eerst één uitbreiding, leer die een beetje kennen, en installeer dan pas de tweede uitbreiding. Misschien maakt dit het spel overzichtelijker.

Veel plezier :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Beste forum leden,

Ik heb sinds pas de sims 2 Gaan het maken en Nachtleven gekocht, alleen alles gaat door elkaar, daarmee bedoel ik dat: Ik winkels kan runnen, het nachtleven induiken, er zijn gewoon zoveel opties ik weet niet meer wat te doen? Hoe spelen jullie De sims 2 meestal dan met zoveel uitbreidingen?

Groetjes,

Mario

Heb ook ''Nachtleven'' en ''Gaan het maken'' :Y Dat hoort gewoon zo, het is even wennen voor als je twee uitbreidingen te gelijk hebt :puh: Je moet zoals ze hier boven vermelden gewoon rustig door de optie's van je meubels ect bladeren, verder gewoon rustig blijven eerst maar even het ''Nachtleven'' verkennen en later bijv. ''Gaan het maken'' bestuderen. Als je vragen hebt kun je ze hier gerust vragen, via '(PB) kan natuurlijk ook :Y

Groet gammie :cya:

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Je kan tevens ook eens het bijgeleverde boekje lezen, dat is heel handig en alle informatie staat erin over hoe je iets kunt doen, of welke nieuwe functies er zijn.

Hier spelen we de Sims 2 met 3 uitbreidingen, en binnenkort 4. Het is niet zo moeilijk het te combineren, je kan bijvoorbeeld makkelijk een winkel hebben en tegelijk met een vriend gaan bowlen. Je kan in "Gaan het Maken" zelfs je eigen prijzen bepalen, en natuurlijk hoe minder duurder hoe meer het wordt verkocht. In Nachtleven kan je in de stad wonen, en je eigen stad ook creeren. Aan elke buurt is een stadsbuurt verbonden, en jij kan kiezen tussen welke. Er is maar 1 stadsbuurt door EA Games zelf, dus je kan er voor variatie ook nog gaan maken. Vragen zijn welkom, en in ieder geval veel plezier! :D

Geplaatst: (bewerkt)

Oke bedankt voor de hulp, ik begin Ghm nu wel wat gewend te raken gelukkig,

alleen het is irritant dat sommige mensen in me winkel gaan vechten.

Bewerkt: door ~Mario~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...