Jump to content

Screenshots personages


NandroDavids

Recommended Posts

Eindresultaat: post-7284-1165260929_thumb.jpg

Onderstaand verhaal is niet meer van toepassing, aangezien het eindresultaat hierboven al te bezichtigen is.

Geachte mede-Forummers,

Ik zou het erg op prijs stellen als één van jullie, of meerdere personen, mij even kunnen helpen met het verzamelen van screenshots van een aantal personages uit Vice City. Uiteraard is dat niet zonder reden, want ik heb ze namelijk ergens voor nodig: Een ‘custom-made’ poster van Vice City. Of anders gezegd: Mijn broer gaat een poster voor me maken met als thema Vice City, en daarvoor heeft hij dus screenshots nodig van de personages die ik er graag op zou willen zien. Het gaat om de volgende personages:

  • Tommy Vercetti
  • Ken Rosenberg
  • Lance Vance
  • Colonel Juan Garcia Cortez
  • Mercedes Cortez
  • Ricardo Diaz
  • Kent Paul
  • Mitch Baker

De screenshots moeten het gezicht van het desbetreffende personage zo goed mogelijk laten zien, dus geen screenshots waarbij Tommy Vercetti op een motor zit en je hem van een afstandje ziet, maar bijvoorbeeld een screenshot uit een bepaalde cutscene waarbij het gezicht van Tommy Vercetti duidelijk te zien is.

Nou lijkt het misschien dat ik jullie aan het werk zet of iets dergelijks, maar dat is niet zo: Ik ga zelf ook Vice City doorzoeken naar goede screenshots, maar een beetje hulp is natuurlijk nooit verkeerd. Mocht je geen tijd hebben om screenshots te maken, maar wel zou willen helpen, dan kun je natuurlijk ook per personage even melden in welke missie hij/zij duidelijk te zien is, want ook dat scheelt me erg veel tijd.

Alvast mijn hartelijke dank aan iedereen die me kan helpen, en zodra de poster af is zal ik die uiteraard even laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vast wat screens gemaakt van Lance Vance, Ricardo Diaz, Tommy Vercetti en Kent Paul. Ik heb ze verkleint hieronder voor je neergezet. Overigens was het wel wat moeilijker om van Diaz screens te nemen, hij staat namelijk nooit stil, wat een driftig mannetje zeg, hetzelfde geldt trouwens voor Kent Paul. :clown: Maarja, hopelijk heb je er wat aan. :)

lancevanceyz3.th.jpg ricardodiaz1sb7.th.jpg ricardodiaz2kf4.th.jpg ricardodiaz3un1.th.jpg

tommyvercetti1yg6.th.jpg tommyvercetti2fi8.th.jpg tommyvercetti3aq7.th.jpg kentpaul2vi2.th.jpg

Ik zie dat we nu samen van iedereen die je wou al screens hebben gemaakt. Laat het maar horen als je van een personage een duidelijkere screen wilt, dan kijk ik nog wel even voor je. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vind van niet, als we allemaal alle personages (of zoveel mogelijk) fotograferen, kan NandroDavids er de best geschikte uitkiezen.

Dat zou helemaal perfect zijn inderdaad :Y

Het maakt niet zoveel uit wie welk personage doet, zolang ze er maar goed op staan. Overigens heb ik een paar personages van de lijst afgehaald, dus let er even op dat je geen onnodig werk doet...;)

Ik wil je er ook wel mee helpen, maar moeten ze er helemaal op staan of alleen maar het hoofd?
Het belangrijkste is het hoofd, maar een stukje kleding zou ook fijn zijn, aangezien die eventueel ook op de poster terecht kan komen.
Link to comment
Delen op andere websites

*Aantal screenshots*

Ik waardeer je hulp absoluut, maar je screenshots zijn te klein en daardoor niet duidelijk genoeg. Bovendien stond Sonny Forelli ook niet in het lijstje van personages die ik zocht. Eigenlijk is alleen je tweede screenshot van Tommy Vercetti misschien bruikbaar...

Nogmaals: Ik vind het echt wel goed dat je probeert te helpen, maar de screenshots mogen wel wat duidelijker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even aan mijn broer gevraagd of de screenshots bruikbaar zijn voor de poster, en Bling, Colonel Cortez en Svenie, de meeste van jullie screenshots zijn erg bruikbaar, dus daarvoor alvast mijn dank :Y

Maar van twee personages zijn er nu nog te weinig duidelijke screenshots om er iets mee te doen, dus ik zou willen vragen of één van jullie, of meerdere natuurlijk, daar nog even naar willen kijken. Het gaat hierbij om Colonel Juan Garcia Cortez en Kent Paul. Op dit moment hebben jullie van beide personages één screenshot, en dat is niet genoeg om ze te kunnen plaatsen op de poster, dus ik zou jullie erg dankbaar zijn als daar nog iets aan gedaan kan worden...

En Baffie, ik dacht dat jij degene was die nog wat werk zocht om te doen op WikiGTA, dus wat mij betreft mag je er zelf voor zorgen dat de screenshots op WikiGTA komen te staan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar van twee personages zijn er nu nog te weinig duidelijke screenshots om er iets mee te doen, dus ik zou willen vragen of één van jullie, of meerdere natuurlijk, daar nog even naar willen kijken. Het gaat hierbij om Colonel Juan Garcia Cortez en Kent Paul.

Ik heb een paar screens voor je gemaakt van Colonel Cortez, het zijn er vier, dus zou je eventueel zelf de mooiste even uit moeten kiezen. Ik zie dat Flying Dutchman al screens heeft genomen van Kent Paul, dus heb je ze als het goed is allemaal nu. :)

colonelcortez1qs8.th.jpg colonelcortez2fd0.th.jpg

colonelcortez3mm4.th.jpg colonelcortez4ig6.th.jpg

Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Bling, Colonel Cortez, Flying Dutchman en Svenie, bedankt voor de screenshots die jullie hebben gemaakt. Ik heb nu van alle personages genoeg screenshots om ze door te sturen naar mijn broer, die er dan een poster van zal gaan maken. _O_

Misschien zou het wel leuk wezen als je het eindresultaat van de poster hier misschien nog kan posten!...
...en zodra de poster af is zal ik die uiteraard even laten zien.

:engel:

Het resultaat zal ik dus absoluut hier plaatsen, zodat jullie kunnen zien wat er met de screenshots is gedaan. Het zal niet van de ene op de andere dag af zijn, maar zodra de poster af is zal ik het hier melden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...