Jump to content

Screenshots personages


NandroDavids

Recommended Posts

Het spijt me dat ik een dubbelpost plaats, maar dat is om nog één keer te vragen of er screenshots gemaakt kunnen worden. Ik hoop dat de Moderator van de Vice City Fora het niet erg vind dat ik dubbelpost... :$

>>> Door NandroDavids: Maakt niet uit hoor, ga rustig verder :clown:<<<

Het gaat dit keer om Kent Paul. Ik zei gisteren dat er van alle personages genoeg screenshots zijn, maar die van Kent Paul zijn volgens mijn broer te donker om er iets mee te kunnen. Waarschijnlijk komt dit door de omgeving waarin hij staat, Malibu Club. Ik zou daarom willen vragen of iemand een paar screenshots van Kent Paul kan nemen in het kantoor van V-Rock, tijdens één van de cutscenes van de missies van Love Fist. Daar zal het een stuk lichter zijn dan in de Malibu Club, dus zijn die screenshots bruikbaarder. Alvast mijn hartelijke dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de zekerheid ook nog even wat screens gemaakt, misschien heb je er niet veel aan omdat Svenie ook al een boel screens gepost heeft, maarja, nu heb je wel meer keus en kun je dus de mooiste uit te kiezen. Het feit is wel dat het in de Love Media Building ook tamelijk donder is, eigenlijk bevindt Kent Paul zich nooit in een verlichte ruimte (behalve in de missie 'The Party'). Hieronder wat screens dus:

kentpaul1nt2.th.jpg kentpaul3og9.th.jpg kentpaul6is0.th.jpg kentpaul4qh7.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben overnieuw begonnen met VC en ben al redelijk ver :puh: Diaz al vermoord enzo :puh: Maar al die cutscenes heb ik gefilmd, en in Windows Movie Maker kan je er screenshots van maken. Dus post ik vanmiddag wel wat screens :D

Het spijt me voor je, maar ik heb nu echt genoeg screenshots, dus het is niet meer nodig om nog screenshots van personages te gaan posten ;)

Overigens wil ik Bling, Svenie en Radio۞Espantoso nog bedanken voor de nieuwe screenshots van Kent Paul; deze zijn zeker bruikbaar, dus het maken van de poster is begonnen. Hartelijk dank _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wow... Eerste indruk: geweldig _O_ .

Echt heel mooi gemaakt, zou hem ook wel aan mijn muur willen hangen. Speelt je broer wel eens voor Sinterklaas? :engel: Nee serieus, vind hem echt heel goed gelukt, je broer heeft veel talent, Nandro... Hij zal vast mooi op je kamer hangen, veel plezier ermee :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik 100% mee eens, ik zie alleen dat Vice City wordt benadrukt als een soort stad met vrolijke personages, maar je broertje heeft talent, zeg maar tegen hem dat hij het heel erg mooi heeft gedaan. IK wil toch even een cijfer geven om hem raar te geven zo door te gaan:9,6.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inderdaad zeer geslaagd, geef je broer de complimenten van jorair.

De kleuren passen helemaal bij vice city.

Alleen vind ik de site wat ongelukkig geplaatst, op de rood-witte lijn. Zo is de site wat moeilijker te lezen, maar voor de rest zeer geslaagd. _O_

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...