Jump to content

Papier is cool.

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi gedaan Ferre, het is trouwens veel beter dan je eerste probeersel op je vroegere site.

Nu is het mooi en overzichtelijk :Y

--> 9,5/10

XboxGta :cya:

Geplaatst:

Haha, erg vet concept Ferre! Het resultaat mag er zeker zijn.. Misschien is het ook wel vet om zelf te schrijven, in te scannen en als template in te stellen. Kutgw Fer! :)

Geplaatst:

Hahaha, humor :bonk: . Er droog, orgineel en goed gemaakt. Het lijkt net echt handschrift alleen bijvoorbeeld de E is over hetzelfde maar dat is geen minpunt. Ik vind het heel orgineel, goed bedacht en ook goed uitgebracht. ook zo dat het gekrast is ergens... hahah geweldig: 9.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de reacties.

Papier die linkt naar forums, is niet cool. :D

Dat was eerst ook niet de bedoeling. Alleen het nadeel is dat je dan maar 2 (soms 3) signatures per pagina kan doen. Ik kan de pagina wel uitrekken maar dan is het papier niet meer leuk. Ook is dat veel werk, dus ik heb het maar gelinkt.

Al die rates... Ik moet jullie wel wat vertellen. Het papier effect heb ik gemaakt met een tutorial, naja, het draaide voornamelijk om een stock met dat effect. Maar de lijntjes, het zoeken van een goede lettertype en al die andere uren werk om een photoshop-template online te dumpen maakt het wel goed, denk ik.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Coole site, echt grappig :puh:

Ik zou er nog een klein beetje meer effects aan doen... Zo doet het me wat denken aan Old-School!

Geplaatst:

geweldig echt gaaf gedaan

mooi erg mooi

ik heb niet vaak zoiets mooi's gezien waar volgends mij heel veel werk in is gestoken

10-10 :cya::*D

Geplaatst:

Erg origineel verzonnen Ferre, wat me wel opviel was een splatter brush het irriteert een beetje, maar een groot probleem is het niet. Wat ik erg knap vind, zijn die kreukels. Die zijn er echt prachtig(En vet waus) in verwerkt.

9/10 Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...