Mastertuner Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Hey, ik zit nu bij de 'Rerun to LS' missies maar... Namelijk bij Los Desperados. Dus allemaal die Vagos (of Varrios) gasten doodschieten is geen enkel probleem. Maar dan moet je in zo'n steegje gaan en daar gaat er altijd 1 van je gerecruteerde mensen dood met als gevolg: Mission Failed! Ik kan die gerecruteerde mensen niet intomen (bevelen geven). Ze lopen almaar voorop en ja als gevolg: ... Has Been Killed! Kan er mij iemand helpen? MVG, -YokoZumi- Reageren
BaasB Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Hey, ik zit nu bij de 'Rerun to LS' missies maar...Namelijk bij Los Desperados. Dus allemaal die Vagos (of Varrios) gasten doodschieten is geen enkel probleem. Maar dan moet je in zo'n steegje gaan en daar gaat er altijd 1 van je gerecruteerde mensen dood met als gevolg: Mission Failed! Ik kan die gerecruteerde mensen niet intomen (bevelen geven). Ze lopen almaar voorop en ja als gevolg: ... Has Been Killed! Kan er mij iemand helpen? MVG, -YokoZumi- Doe ik. EDIT: Doh, ik ben echt dom. Ik had te snel gelezen, en dacht dat dit een Savegame aanvraag was. Sorry. Nou ja, maar over die missie: Jij zegt dat de gangmembers voorop lopen, en dat ze daardoor dood gaan. Misschien kun je eens proberen om zelf voorop te lopen, en ze bescherming te geven? Dat werkte bij mij altijd wel. Gewoon zelf al verder lopen, ook al waren die gangmembers pas 20 meter achter je. Verder staat er op WikiGTA ook een goede uitleg, waarmee je waarschijnlijk wel iets kan: Klik. Verder heb ik ook een filmpje voor je opgezocht, daar kun je misschien ook wat handige info uit halen: Klik. En in het geval dat je hem toch niet uitgespeeld kunt krijgen, en je hebt GTA San Andreas op de PC, kun je altijd nog je savegame plaatsen, zodat iemand anders de mssie voor je kan uitspelen. Ik had laatst een post waarin ik uitlegde hoe je een savegame plaatst, dus die quote ik even: Eerst ga je kijken in welk slot je savegame staat. Een slot is zeg maar de plaats waar de savegame staat. Dit klinkt een beetje vaag, dus heb ik even een plaatje gemaakt: Stel dat jouw savegame dus de bovenste in de lijst is, dan staat die savegame in slot 1. Staat jouw savegame op de tweede plek van de lijst, dan staat die savegame in slot 2. Enzovoort. Oke, je weet nu in welk slot je savegame staat. Nu ga je de savegame uploaden. Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover: Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map als het goed is deze bestanden staan: GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Dat zijn de savegames. Hoe weet jij nou welke savegame je moet uploaden? Dat is heel simpel: Staat je savegame in Slot 1? Dan upload je GTASAsf1.b Staat je savegame in Slot 2? Dan upload je GTASAsf2.b Staat je savegame in Slot 3? Dan upload je GTASAsf3.b Staat je savegame in Slot 4? Dan upload je GTASAsf4.b Staat je savegame in Slot 5? Dan upload je GTASAsf5.b Staat je savegame in Slot 6? Dan upload je GTASAsf6.b Staat je savegame in Slot 7? Dan upload je GTASAsf7.b Staat je savegame in Slot 8? Dan upload je GTASAsf8.b Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen: Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent. Veel succes met de missie, ik hoop dat je hem zelf kunt halen. En anders plaats je je savegame maar (in het geval dat je GTA San Andreas voor op de PC hebt) Bewerkt: 14 november 2006 door BaasB Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Hey bedankt hé! Mission passed! Thanks thanks thanks! Ohja, over dat savegame hé; ik heb GTA SA op de PC maar ook op PS2 maar op de PC zit ik nog niet zo ver... Maar wel bedankt! -YokoZumi- Bewerkt: 14 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.