cheizz Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 als je bij de mr whoopee die auto op de toeter drukt net als je bij een politie/brandweer/ziekenauto doet hoor je zo'n geluidje als bij een ijsco car mischien was het al bekent maar dan ff voor de mensen die het nog niet wisten Reageren
ExploudeD Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik denk dat dit al bekend was. Want bij vc had je ook missies van Mr Whoopee. En om die te starten moest je op de toeter drukken. Dus ik denk dat dit niet helemaal meer nieuw is. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 als je bij de mr whoopee die auto op de toeter drukt net als je bij een politie/brandweer/ziekenauto doet hoor je zo'n geluidje als bij een ijsco car mischien was het al bekent maar dan ff voor de mensen die het nog niet wisten Ik zal het eens een keer testen, maar bedankt voor je berichtje. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
Imposter Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Dit is al bekend. Althans ik wist het al een zeer lange tijd. Inderdaad zoals Exploude zegt kon je hiermee in Vice City missies doen. Toen mest je 50 Deals maken, 50 ijsjes verkopen. In San Andreas gaat dit echter niet, jammer. Wachten tot Grand Theft Auto : 4. Misschien gaat het daar terug wel. Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 zelfs in gta3 zat er al een "muziekje" onder de toeter van de mr whoopee. Reageren
Little Mister Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ja, en ook al in GTA 2 misschien ook al 1 als ik het goed heb. Reageren
356 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik wist het nog niet maar ik vind het ook niet echt heel interresant. Ik vind de vorm van het ijsje op het dak leuker! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.