Jump to content

Tupac Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik noem het niet echt een Wallpaper. Het is slechts 640x480, wie heeft die resolutie nu nog ? :bonk: .

Ik heb het meer uit Respect gemaakt voor Tupac. Wat vinden jullie ervan, Tips en comments ?

tupacwallgl.png

Bewerkt: door Imposter
Geplaatst:

Hi Imposter,

ik vind het een mooie wallpaper: mooie achtergrond, mooie foto, mooie achtergrondeffecten, ...

Maar het enige minpunt is (vind ik) dat het effect bij tupac wat misplaatst is. Ik denk dat dat eerder te plaatsen is bij een snelle auto ofzo.

Voor de rest, zéér mooi!

8/10

XboxGta :cya:

Geplaatst:
Maar het enige minpunt is (vind ik) dat het effect bij tupac wat misplaatst is. Ik denk dat dat eerder te plaatsen is bij een snelle auto ofzo.

Voor de rest, zéér mooi!

8/10

XboxGta :cya:

Ja, daar ben ik het mee eens. Het is eigenlijk een Radial Blur.

Ik was mijn oude Inblend techniek beu, dus wou ik dit proberen.

Bedankt voor je tip, en info.

Geplaatst:

Errug vette Wallpaper! De text tussendoor is wel vet gemaakt en aan de linkerkant lijkt het wel net of het een schrift is.. De effecten zijn wel vet, heb eigenlijk geen -Punten.. Vind hem gewoon kenk'r vet! :)

Alleen waarom staat er Giorgo onder?

Okay,, ik heb hem geript. Excuses ervoor. Ik kan echt ged met Photshop verweg maar mijn Photoshop was even weg omdat mijn cmputer geformateerd is. Ik wu zo een Wallpaper posten voor goede punten te scoren.

Ik had hem van een Engels forum gevonden, HHWarriors. Nou ja, ik ga een andere maken voor wat respect terug te winnen.

Bewerkt: door Imposter
Okay,, ik heb hem geript. Excuses ervoor. Ik kan echt ged met Photshop verweg maar mijn Photoshop was even weg omdat mijn cmputer geformateerd is. Ik wu zo een Wallpaper posten voor goede punten te scoren.

Ik had hem van een Engels forum gevonden, HHWarriors. Nou ja, ik ga een andere maken voor wat respect terug te winnen.

Oke jammer ik vond hem erg mooi. Als er geen copyright bij stond kan je er geen problemen mee krijgen maar ik vind op z'n zachts gezegt niet erg slim en lullig voor DP en XboxGTA dat ze hem gerate hebben. Maar veel succes met je volgende sig dan maar :cya:

Edit: @hieronder: ik neem het je niet kwalijk, dit is alleen mijn mening hierboven. Nogmaals veel succes met je nieuwe sig

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Nogmaals excuses, geloof me Ik maak het goed met een supervette wallpaper.

Geplaatst:

Had het kunnen weten. Niet bepaald slim om als Giorgo zelf, hier een creatie van "Giorgo" te laten zien en dan doen alsof je dat hebt geript.. Ik weet waar die wallpaper staat, niet alleen op HHWarriors.

Busted en nu opdonderen. :slotje::cya:

>>> Door Slimm: _O_ <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...