Sehraoui Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 als ik de missie heb gedaan bij de autorijschool waarbij je 5 laps moet rijden binnen 40 seconden dan blijft de spel hangen nadat ik die missie voltooid heb ik weet niet wat ik moet doen en ik wordt hier helemaal niet goed van. Ik heb hele dag niet geslapen. Het gebeurt overigens alleen bij die missie in de autorijschool. Op de cd zitten geen grote krassen alleen van die hele kleine vage krasjes en hier en daar een vingerafdruk. Reageren
04-Ron Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 dan ligt het denk ik aan jou playstation 2 dat is wel klote moet je misschien mee terug gaan naar de winkel ofzo misschien dat je een nieuwe krijgt ik heb wel een keer een nieuwe ps 2 gekrege omdat sommige spelle het niet meer deden maar daar had mij vader wel 2 brieven voor moeten sturen naar sony maar het was toch gelukt ik hoop dat het ook zal lukken met jou dan of misschien komt het nog wel goed zonder dat je een nieuwe nodig hebt Reageren
Sehraoui Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2004 ik heb nog nooit zo'n probleem gehad k denk nioet dat het aan mn ps2 ligt. zou t mischien n bug zijn ofsow in de spel. Reageren
04-Ron Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 je kan dan ook terug na de winkel gaan waar je san andreas hebt gekocht dan zou ik een nieuwe vragen. Dan krijg je misschien wel een nieuwe dan ken je zien waar het aan ligt Reageren
BAZ Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Het ligt denk k aan je playstation het schijnt dat naar een tijd je ps2 zwakker wordt en vorral met grote dubbelgeschreven spelen zoals gta krijg je problemen Reageren
Sehraoui Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2004 :crying: :crying: waarom moet mij dat overkomen. . Ik kan wel verdere missies doen alleen maar die rijschool is t probleem is dat erg als je de rijschool niet helemaal afmaakt. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 als ik de missie heb gedaan bij de autorijschool waarbij je 5 laps moet rijden binnen 40 seconden dan blijft de spel hangen nadat ik die missie voltooid heb ik weet niet wat ik moet doen en ik wordt hier helemaal niet goed van. Ik heb hele dag niet geslapen. Het gebeurt overigens alleen bij die missie in de autorijschool. Op de cd zitten geen grote krassen alleen van die hele kleine vage krasjes en hier en daar een vingerafdruk. Heb je al geprobeerd om die vingerafdrukken van de DVD af te halen? Dat kan een oorzaak zijn. De kans dat het een bug is lijtk em niet groot, aangezien dit probleem nog door niemand anders is gepost. Misschien eerst een andere missie doen en dan opnieuw proberen. Als het een bug is, zou het dan ook weer weg kunnen zijn. Of niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.