Jump to content

(GTA3) VC + SA orgineel (met boekje)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ten 1e weetik dat dit hier niet hoort maar ik zou even niet weten waar wel dus verplaats het maar,

mijn vraag is: ik heb nu een "classics" versie van san andreas, wel gewoon gekocht dus niet illegaal, het enige nadeel is dat er geen boekje bij zat, ook heb ik vice city nog niet, nu zoek ik dus een dubbelpakket van vice city en san andreas, de orginele dus, met boekje, ik dacht zelf waarschijnlijk zit er bij zon pakket ook gta3, dus eventueel heb ik daar ook wat aan, heb zelf al wel gezocht maar helaas niks gevonden, bedankt voor de hulp.

er vergeten bij te zeggen: het is voor de xbox bedoelt.

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Je kunt het beste zoeken naar GTA Trilogy. Die is er voor de XboX. Bij Bol.com deze te kopen voor 49.99. Ik weet alleen niet zeker of hier de boekjes bij zitten. Ga naar een zaak waar ze games verkopen (geen bart smit of iets dergelijks) en daar zullen ze je vast wel kunnen helpen.

Geplaatst:

dat is inderdaad een mooi setje, wel duur helaas, en ik wil er wel zeker van zijn dat er boekjes bij zitten. niet dat ik weer een onofficiele versie krijg zonder boekje.. maarja misschien weten anderen hier meer over?

Geplaatst:

je kan altijd kijken op markplaats.nl, eBay.com of speurders.nl. Misschien dat daar iets te vinden is. goede gebruikers daar melden wel of er een boekje bij zit of niet.

succes :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...