GTA-Roloboy Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Hey, waar kan ik een quad vinden zonder missie? Helemaal boven aan de kaart bij zon race terrein staat ereen. Maar telkens als ik daarop ga komt er een vervelende missie (race) Dit heb ik al geprobeert: Op de quad, eraf en erop. Hielp niet. Missie annuleren, hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Missie halen (1 ronde), hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Gewoon weg rijden, Hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Van de quad afgaan en wachten tot de tijd om is, Hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Dit is wat ik me kan herineren.. Weet iemand hoe ik een quad krijg zonder missie er aan vast? Greetz, Rolo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Er zijn nogal wat manieren om aan een Quad te komen. Allereerst natuurlijk wat jijzelf al beschreef: in het noorden vlakbij de Hyman Memorial Stadium, op het raceterrein. Verder moet je racen met een Quad in de missie 'When Funday Comes' die gegeven wordt door Louise, als je de missie haalt kan je de Quad waarmee je racete in je garage zetten en zo behouden. Tevens kan je, nadat je deze missie voltooid hebt, bij Sunshine Autos een Quad kopen, voor maar liefst $3.000. Dat zijn de enige manieren die ik zo-even kan bedenken. Verder heb ik voor jou een kaartje gemaakt waarop je de vindplaatsen van de Quad kan zien (die ik uit mijn hoofd weet). Rood staat voor de Quad bij het raceterrein in het noorden, blauw staat voor Sunshine Autos, waar je de Quad kan kopen. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Hey, waar kan ik een quad vinden zonder missie?Helemaal boven aan de kaart bij zon race terrein staat ereen. Maar telkens als ik daarop ga komt er een vervelende missie (race) Dit heb ik al geprobeert: Op de quad, eraf en erop. Hielp niet. Missie annuleren, hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Missie halen (1 ronde), hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Gewoon weg rijden, Hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Van de quad afgaan en wachten tot de tijd om is, Hielp ook niet, ging ik weer van de quad af. Dit is wat ik me kan herineren.. Weet iemand hoe ik een quad krijg zonder missie er aan vast? Greetz, Rolo Je kan die quad op dat race terrein ook gewoon rammen met een auto zodat ie een paar meter verder vliegt. Probeer er dan eens op te gaan zitten. Die missie zou dan niet meer mogen starten. Bij vele van de zijmissies is dit mogelijk, weet ik uit ervaring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Er zijn nogal wat manieren om aan een Quad te komen. Allereerst natuurlijk wat jijzelf al beschreef: in het noorden vlakbij de Hyman Memorial Stadium, op het raceterrein.Verder moet je racen met een Quad in de missie 'When Funday Comes' die gegeven wordt door Louise, als je de missie haalt kan je de Quad waarmee je racete in je garage zetten en zo behouden. Tevens kan je, nadat je deze missie voltooid hebt, bij Sunshine Autos een Quad kopen, voor maar liefst $3.000. Dat zijn de enige manieren die ik zo-even kan bedenken. Verder heb ik voor jou een kaartje gemaakt waarop je de vindplaatsen van de Quad kan zien (die ik uit mijn hoofd weet). Rood staat voor de Quad bij het raceterrein in het noorden, blauw staat voor Sunshine Autos, waar je de Quad kan kopen. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Je kan de Quad pas kopen na een missie! Dat wil hij niet... Dus heb je hier niet zoveel aan. Hij heeft wel gelijk dat in het noorden op het 'race' terrein. Je kan ook gewoon op de quad stappen en dan twee keer pijltje omhoog, dan heb je hem volgens mij ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 nee niet met een auto wegbeuken ik had voor dat ik het spel had gekocht al een filmpje gezien waar je als je er snel tegen aan liep hij verder ging probeer hem gewoon een rot end weg te duwen/rennen dan ga je er op zitten problem solved. btw als je wat verder ben koop ej hem gewoon met empire building kan je toch achterlijk veel verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 je kan ook tijdens een missie de quad pakken. dan krijg je geen missie. dus zet hem dan gelijk in je garage en klaar is kees! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.