Dx11 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ik vond op wikigta een stukje over een dubbele ammunation die niet gebruikt is, nu vroeg ik me af, waar staat dan de buitenkant? er moet dan toch wel ergens een ammunation staan waar je niet in kan ofz? waar deze in zou horen? ik dacht zelf misschien aan die in los santos, (de grote) die zou best 2 verdiepingen kunnen hebben, maar daar zit al een ander interieur in.. hier staat hij overigens niet tussen.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Nou, het is dus geen easter-egg. Alle interieuren in het spel bestaan niet "echt" in de wereld van dat spel. Zodra CJ ergens naar binnen loopt wordt hij min of meer geteleporteerd naar een plaats hoog in de lucht waar dat betreffende interieur staat. Dit zijn de zogenaamde Hidden Interieurs in het Hidden Universe. Er staan daar nog wel meer interieurs die ooit zijn verzonnen maar nooit de definitieve versie gehaald hebben. Misschien dat Rockstar de 2 verdiepingen inderdaad nodig had voor de Ammunation in Los Santos, misschien ook niet. In ieder geval bestaat alleen het interieur in dit geval en hoeft daar dus niet persé een bijbehorend gebouw bij te zijn. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Nou, het is dus geen easter-egg. Alle interieuren in het spel bestaan niet "echt" in de wereld van dat spel. Zodra CJ ergens naar binnen loopt wordt hij min of meer geteleforteerd naar een plaats hoog in de lucht waar dat betreffende interieur staat. Dit zijn de zogenaamde Hidden Interieurs in het Hidden Universe. Er staan daar nog wel meer interieurs die ooit zijn verzonnen maar nooit de definitieve versie gehaald hebben. Misschien dat Rockstar de 2 verdiepingen inderdaad nodig had voor de Ammunation in Los Santos, misschien ook niet. In ieder geval bestaat alleen het interieur in dit geval en hoeft daar dus niet persé een bijbehorend gebouw bij te zijn. Het is getelePorteerd. Even ontopic: Ik heb hier zelf eigenlijk nog nooit van gehoord...... Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 dat van dat teleporteren enz wist ik wel, dacht alleen dat elke binnenkant toch wel ergens gepland was, dus dat er nu ergens een ammunation zonder binnenkant is, dat was dus de vraag. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Het kan ook de wapenwinkel van Emmet zijn.... Maar dat er een ammu-nation is zonder binnenkant weet ik niet; alleen een politiebureau zonder binnenkant (die van San Fierro (deze is wel te bekijken via het Hidden Interiors Universe alleen daar heb ik geen info over, je zou wellcht WikiGTA kunnen raaplegen.....)). Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Waar de Ammu-Nation met twee verdiepingen moet zijn gebruikt is onbekend. Misschien inderdaad in Los Santos Downtown, misschien voor meerdere Ammu-Nations, of misschien voor een vestiging die nooit uitgewerkt is. Er is in ieder geval geen Ammu-Nationvestiging die niet te betreden is. Emmet heeft er overigens niets mee te maken, want het gaat echt om een Ammu-Nation-interieur. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Waar de Ammu-Nation met twee verdiepingen moet zijn gebruikt is onbekend. Misschien inderdaad in Los Santos Downtown, misschien voor meerdere Ammu-Nations, of misschien voor een vestiging die nooit uitgewerkt is. Er is in ieder geval geen Ammu-Nationvestiging die niet te betreden is. Emmet heeft er overigens niets mee te maken, want het gaat echt om een Ammu-Nation-interieur. Emmet heeft toch ook een wapenshop of ben ik nou gek Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Emmet heeft toch ook een wapenshop of ben ik nou gek Ja je bent gek.... nee geintje Emmet heeft geen winkel. Het is een oude man die als het waren handel bedrijft vanuit de achterbak van ze wagen. Geen officiele kanaal om aan wapens te komen, maar een kleine achterbuurt handelaar. Dus van een twee verdieping winkel naar een kleine handelaar is een flinke achteruitgang voor emmet. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ok dat wist ik niet dat het zo iemand was die een beetje kleine dingetjes deed.... Reageren
bartjuhnl Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 als je goed leest op wikigta... dan zie je aan de rechterkant van de pagina een link genaamd "hemel-D" klik erop en je word verwezen naar een map maet verschillende groene stipjes... een ervan is de befaamde ammunition Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Helaas is dat alleen de lokatie van het interieur. En de vraag van de topicstarter was waar het exterieur zich bevindt. Met andere woorden, waar het gebouw staat waarvoor het interieur met de twee verdiepingen voor bedoeld was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.