ACID Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 hoe verdien ik medals bij wolfenstein et ? ik heb alles van soldier, medic, engineer, field ops, covert ops al getraint maar hoe krijg ik medals ? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Je krijg een medaille als je het meeste XP in een bepaald onderdeel van de server hebt. Een voorbeeldje: Jij bent engineer en repareert de tank hele tijd in Goldrush, molt de barriers en repareert de truck. Dit levert jou 100 engineer XP op, terwijl je concurrent maar 80 xp heeft gekregen als engineer. Aan het eind van de map krijg jij dan de medaille voor de beste Engineer. De volgende map heb jij dan waarschijnlijk een E achter je naam, wanneer je op TAB drukt (overzicht scores). Overigens kan je zien hoeveel xp je voor elke medaille hebt verdiend door op control te drukken. Reageren
ACID Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 maar ik speel altijd in de bba server, en daar zijn altijd veel mensen, dus dan kan ik denk nooit de hoogste engineer of iets anders worden hoe kan het nog meer ? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Volgens mij is het de enige manier. Probeer je op 1 onderdeel te richten, eentje die niet veel voorkomt maar wel genoeg te doen heeft. Als je medic wil, ga dan vooral voor de revive en gooi veel pakjes weg. Zorg dat je niet teveel doodgaat zodat je langer leeft en dus vaker xp voor je class kan pakken. In een volle server is het ook niet makkelijk om een medaille te krijgen, je zal echt een van de betere spelers moeten zijn, zoals ook bij bijvoorbeeld de Olympische Spelen. Gewoon veel oefenen, dan krijg je vanzelf een medaille . Reageren
ACID Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ok thx ik heb nog een vraagje: hoe maak ik zelf maps bij wolfenstein et ? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Niet makkelijk . Geen flauw idee, maar google is je vriend. Wat ik wel weet is dat men GTKRadiant gebruikt, dat dat hier te downloaden is en dat hier een aardig aantal tutorials staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.