Aigaion Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Hallo iedereen. Ik ben onlangs begonnen met GTA VCS en zit nu rond de 12%. Ik heb ook al een aantal gebouwen in mijn bezit genomen, maar ik kan ze nu nog maar uitbreiden in 3 verschillende buisnesses. Nu wou ik graag weten wanneer de andere 3 opties unlockt worden. Is dit na een bepaalde missie? Of moet je hiervoor een bepaald percentage hebben of een bepaalde hoeveelheid gebouwen in je bezit hebben? Alvast Bedankt! Edit: Hmm, ik merk nu pas het Algemene Vragen Topic op, daar had ik hem beter in kunnen plaatsen. Mijn excuses! :$ Bewerkt: 15 november 2006 door Aigaion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Hallo iedereen. Ik ben onlangs begonnen met GTA VCS en zit nu rond de 12%. Ik heb ook al een aantal gebouwen in mijn bezit genomen, maar ik kan ze nu nog maar uitbreiden in 3 verschillende buisnesses. Nu wou ik graag weten wanneer de andere 3 opties unlockt worden. Is dit na een bepaalde missie? Of moet je hiervoor een bepaald percentage hebben of een bepaalde hoeveelheid gebouwen in je bezit hebben? Alvast Bedankt! Dit kan pas als jij je bij het laatste eiland begeeft die gangs die daar hun bedrijfjes hebben (de gang:sharks+bikers) zullen drie nieuwe bedrijfen hebben drug-smokkelen-en robery Zodra jij die bedrijfen van een gang afneemt zullen ze voor jou beschikbaar zijn' als je snel wilt weten welke gebouwen dat zijn kun je naar start gaan en op die rode bedrijfen kliken dan zie je van welke gang het is en wat ze er doen Bv:drugs neem die dan over een dan is hij ook voor jou beschikbaar >>>EDIT:graag gedaan voor het andwoorden van je vraag hoor daar is dit forum voor<<< Bewerkt: 15 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aigaion Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Hallo iedereen. Ik ben onlangs begonnen met GTA VCS en zit nu rond de 12%. Ik heb ook al een aantal gebouwen in mijn bezit genomen, maar ik kan ze nu nog maar uitbreiden in 3 verschillende buisnesses. Nu wou ik graag weten wanneer de andere 3 opties unlockt worden. Is dit na een bepaalde missie? Of moet je hiervoor een bepaald percentage hebben of een bepaalde hoeveelheid gebouwen in je bezit hebben? Alvast Bedankt! Dit kan pas als jij je bij het laatste eiland begeeft die gangs die daar hun bedrijfjes hebben (de gang:sharks+bikers) zullen drie nieuwe bedrijfen hebben drug-smokkelen-en robery Zodra jij die bedrijfen van een gang afneemt zullen ze voor jou beschikbaar zijn' als je snel wilt weten welke gebouwen dat zijn kun je naar start gaan en op die rode bedrijfen kliken dan zie je van welke gang het is en wat ze er doen Bv:drugs neem die dan over een dan is hij ook voor jou beschikbaar Hmm, oke...dan hoef ik me daar nog even niet druk over te maken! Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.