kevin software Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 hallo ik ben bezig met een trainer aant maken maar hoe doe ik dit heb je er een speciaal progamma voor nodig? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 hallo ik ben bezig met een trainer aant maken maar hoe doe ik dit heb je er een speciaal progamma voor nodig? Dit kan je beter vragen in het moddinggedeelte van het forum. Daar heb je meer kans op een antwoord als hier bij de San Andreas gekken . Verplaatst dus . Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) hallo ik ben bezig met een trainer aant maken maar hoe doe ik dit heb je er een speciaal progamma voor nodig? Beste Kevin, Hoe kun je bezig zijn met een trainer maken als je nog niet weet hoe het moet? In ieder geval zijn er twee manieren om het te doen. De eerste is (waarschijnlijk) het makkelijkst, namelijk door middel van SCM modding. SCM modding is modden door middel van te scripten, waarmee je nieuwe missies en features kun aanmaken. Een mooi voorbeeld hiervan is de n00bmode van Eclipse en Wauzie. Zij hebben een ingame trainer gemaakt waarmee je een menu kunt openen en allerlei leuke trucjes kunt uithalen. De tweede manier om een trainer te maken is om een programma er speciaal voor te programmeren. Dit kun je bijvoorbeeld doen met C++ of met Delphi. Natuurlijk is hier ook een mooi voorbeeld voor, namelijk de SA Place Manager. Dit programma is geprogrammeerd door Jacob en kan ingame coordinaten aftappen terwijl je SA draait. Voor meer informatie over programmeren bied google uitkomst. Zoals je ziet is het geen makkelijke opdracht, er is veel kennis en ervaring voor nodig voordat je eindelijk zoiets kunt maken. Heb je het geduld hiervoor, dan zou ik het zeker doen. Heb je dat geduld niet, kun je beter gaan 3dmodden (gebouwen maken en ingame zetten). Veel succes! Bewerkt: 15 november 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.