gregory804 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Op het 2de eiland, bij dat groot savehouse, waar je een little willy kan kopen op je dak, daar betaal ik 5000 voor een little willy, hij komt tevoorschijn ik kan ermee vliegen, maar als ik dan terug naar binnen ga en ik weer buiten, moet ik hem opnieuw kopen voor 5000. Is dit normaal? Reageren
Isafdar Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Op het 2de eiland, bij dat groot savehouse, waar je een little willy kan kopen op je dak, daar betaal ik 5000 voor een little willy, hij komt tevoorschijn ik kan ermee vliegen, maar als ik dan terug naar binnen ga en ik weer buiten, moet ik hem opnieuw kopen voor 5000.Is dit normaal? Ja, dat is normaal. Reageren
gregory804 Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Op het 2de eiland, bij dat groot savehouse, waar je een little willy kan kopen op je dak, daar betaal ik 5000 voor een little willy, hij komt tevoorschijn ik kan ermee vliegen, maar als ik dan terug naar binnen ga en ik weer buiten, moet ik hem opnieuw kopen voor 5000. Is dit normaal? Ja, dat is normaal. dus met een missie verdien je +- 1000, dan zou je 5 missies moeten doen vooraleer je weer met een little willy kan vliegen? Reageren
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 haahah zekerr niet 1000 stukje meer en vergeten we hier evenniet the empire building ik ben al een rijk man Reageren
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 haahah zekerr niet 1000 stukje meer en vergeten we hier evenniet the empire building ik ben al een rijk man idd als je met emipre buidling steeds van die grote bedrijfen hebt word je heel snel heel rijk dat heb ik nu ook ik kan willy's kopen zovaak als ik maar wil want steeds als ik een nieuwe nodig heb -heb ik in die tussentijd alweer zat verdient voor een nieuwe Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 er staat er wel een bij die scroothoop of wat het dan ook is hier is een plaatje waar er een staat maar hij staat er pas na een bepaalde missie volgens mij weet niet zeker Reageren
Blizz Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 O, dit is dus normaal... Ik stelde me al dezelfde vraag... Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 O, dit is dus normaal... Ik stelde me al dezelfde vraag...Je kan hem in je garage zetten die bij dat gebouw hoort... Reageren
mertin Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 als je goede handels hebt is het geld zow bij elkaar dus da komt wel goed!! Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Je kan ook gewoon empiere building doen en een dagje wachten, ik verdien 20000 per 24 uur Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik verdien nu $ 6000 per dag !!! maar ik zit nog maar op het eerste eiland dus ik kan nog geen little willie kopen. Reageren
tiesto Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Je kan ook gewoon empiere building doen en een dagje wachten, ik verdien 20000 per 24 uur ik zit ook pas op het 1 eiland en ik heb al alle buildings ik verdien nu 20400 dus ik kan elke dag wel paar willies kopen maar hoe kan je die willie dan in je garage zetten? makkelijk of moet je dan goed kunnen vliegen? Bewerkt: 18 november 2006 door tiesto Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) om me even in het gesprek van ons salaris te storten ik krijg nu 10000 er 24 uur maar ik hou me meer bezig met missie's als me bedrijven dus vandaar Maar om even toch on topic te blijfen hij (litle willy) staat ook in de buurt van die schoothoop op die soort van kade daar achter @nick_nl sorry ik zag niet dat jij me al voor was Bewerkt: 18 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Je kan ook gewoon empiere building doen en een dagje wachten, ik verdien 20000 per 24 uur ik zit ook pas op het 1 eiland en ik heb al alle buildings ik verdien nu 20400 dus ik kan elke dag wel paar willies kopen maar hoe kan je die willie dan in je garage zetten? makkelijk of moet je dan goed kunnen vliegen? Ik vind het makkelijk, maar ik heb hem weer weggehaald, want je moet je veel te veel concentreren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.