Jump to content

Little willy steeds opnieuw kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het 2de eiland, bij dat groot savehouse, waar je een little willy kan kopen op je dak, daar betaal ik 5000 voor een little willy, hij komt tevoorschijn ik kan ermee vliegen, maar als ik dan terug naar binnen ga en ik weer buiten, moet ik hem opnieuw kopen voor 5000.

Is dit normaal?

Geplaatst:
Op het 2de eiland, bij dat groot savehouse, waar je een little willy kan kopen op je dak, daar betaal ik 5000 voor een little willy, hij komt tevoorschijn ik kan ermee vliegen, maar als ik dan terug naar binnen ga en ik weer buiten, moet ik hem opnieuw kopen voor 5000.

Is dit normaal?

Ja, dat is normaal.

Geplaatst:

Is dit normaal?

Ja, dat is normaal.

dus met een missie verdien je +- 1000, dan zou je 5 missies moeten doen vooraleer je weer met een little willy kan vliegen?

Geplaatst:
haahah zekerr niet 1000 stukje meer en

vergeten we hier evenniet the empire building ik ben al een rijk man

idd als je met emipre buidling steeds van die grote bedrijfen hebt word je heel snel heel rijk

dat heb ik nu ook

ik kan willy's kopen zovaak als ik maar wil want steeds als ik een nieuwe nodig heb -heb ik in die tussentijd alweer zat verdient voor een nieuwe

:cab:

Geplaatst:

er staat er wel een bij die scroothoop of wat het dan ook is

hier is een plaatje waar er een staat maar hij staat er pas na een bepaalde missie volgens mij weet niet zeker littlewillifd8.th.jpg

Geplaatst:
O, dit is dus normaal... Ik stelde me al dezelfde vraag...
Je kan hem in je garage zetten die bij dat gebouw hoort...
Geplaatst:

Ik verdien nu $ 6000 per dag !!!

maar ik zit nog maar op het eerste eiland dus ik kan nog geen little willie kopen.

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan ook gewoon empiere building doen en een dagje wachten, ik verdien 20000 per 24 uur :*D

ik zit ook pas op het 1 eiland en ik heb al alle buildings ik verdien nu 20400 dus ik kan elke dag wel paar willies kopen :bier: maar hoe kan je die willie dan in je garage zetten? makkelijk of moet je dan goed kunnen vliegen?

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst: (bewerkt)

om me even in het gesprek van ons salaris te storten

ik krijg nu 10000 er 24 uur maar ik hou me meer bezig met missie's als me bedrijven dus vandaar

Maar om even toch on topic te blijfen

hij (litle willy) staat ook in de buurt van die schoothoop op die soort van kade daar achter

@nick_nl sorry ik zag niet dat jij me al voor was

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Je kan ook gewoon empiere building doen en een dagje wachten, ik verdien 20000 per 24 uur :*D

ik zit ook pas op het 1 eiland en ik heb al alle buildings ik verdien nu 20400 dus ik kan elke dag wel paar willies kopen :bier: maar hoe kan je die willie dan in je garage zetten? makkelijk of moet je dan goed kunnen vliegen?

Ik vind het makkelijk, maar ik heb hem weer weggehaald, want je moet je veel te veel concentreren :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...