BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het is ook niet echt een tip om de willy in je gerage te zetten want als hij de muur raakt staat hij al snel in vuur en flam Reageren
Blizz Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Heel juist. Ik wou hem in mijn garage zetten: BOEM !! Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik zou het zo doen : koop hem , leef je lekker uit (krijg lekker veel sterren met die minigun ) en zet dan je psp gewoon af , je hebt je fun gehad en het kost je niks . Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik zou het zo doen : koop hem , leef je lekker uit (krijg lekker veel sterren met die minigun ) en zet dan je psp gewoon af , je hebt je fun gehad en het kost je niks . Ja of je doet gewoon load game bespaart je de moeite van het uit doen -aan doen- en laden Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 wat doen jullie moeilijk zeg, geld speelt dus echt geen rol! 24/30 empires vance owned en je krijgt zo'n 5 little wilies per dag gewoon ff 4 keer saven als je niet betale kan... weetje wat ik wel stom vind....die auto met 6 wielen die je bij "de compuond"kan kopen Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 wat doen jullie moeilijk zeg, geld speelt dus echt geen rol!24/30 empires vance owned en je krijgt zo'n 5 little wilies per dag gewoon ff 4 keer saven als je niet betale kan... weetje wat ik wel stom vind....die auto met 6 wielen die je bij "de compuond"kan kopen Ja idd maar als ik da doe krijg ik er wel gelijk 20000 bij Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Geld is bij mij ook geen probleem hoor. Ik krijg maar $6600 per dag maar toch. Reageren
j0ry Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Jaa dat is bij alle voortuigen zoals bij guad moet je ook steets over nieuw kopen Geld is bij mij ook geen probleem hoor. Ik krijg maar $6600 per dag maar toch. er zij tog codes voor geld maaarJaa Reageren
Xclusive Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 k verdien nu steeds meer dan 32000, dit komt ook omdat ik eerst meer bezig ben geweest met empire building dan met de missies, zodat ik altijd een groot kapitaal heb als ik wapens of iets nodig heb weet je, dus nu verdien ik lekker veel, en kan ik me geld maar niet op krijgen Reageren
InneX Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Jaa dat is bij alle voortuigen zoals bij guad moet je ook steets over nieuw kopenGeld is bij mij ook geen probleem hoor. Ik krijg maar $6600 per dag maar toch. er zij tog codes voor geld maaarJaa me=anticheat...dan is er toch geen bal meer aan als je gewoon je leven weer vol cheat enzo...k bedoel, ga je noooooiittt dood en maak je dus ook geen gebruik van de ubervette koop-je-wapens-terug-en-stap-daarna-in-de-taxi-feature Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 mensen, we hebben het hier over de little willy ps: ik verdien 55000 per dag Reageren
The Italian Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 wat doen jullie moeilijk zeg, geld speelt dus echt geen rol!24/30 empires vance owned en je krijgt zo'n 5 little wilies per dag gewoon ff 4 keer saven als je niet betale kan... weetje wat ik wel stom vind....die auto met 6 wielen die je bij "de compuond"kan kopen kan je me laten zien waar die compound staat met die 6 wielerige auto Reageren
InneX Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 ....als je niet weet waar de compund staat ben je waarschijnlijk nog niet ver genoeg.... Het is de plek in little Haiti die je als SAFEHOUSE krijgt na een missie van Louise, je moet echter op het tweede eiland zijn om de 6 wielerige wagen te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.