=MC=Tjeerd Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 ik wil graag film's maken voor site's maar met fraps heb je snel al filmpjes van een paar giga bite <_< er is wel een programa voor op een site van de concurent maar ik weet niet hoe dit werkt :huh: dus als iemand me wil helpen graag :lol: ik hoop dat iemand antwoort op mijn vraag heeft ps: let niet op de spel fouten :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Ik doe het zelf met Movie Maker. Dit programma zit standaard bij Windows XP. Let wel: De qualiteit gaat aanzienlijk achteruit. Ik gooi dit topic even naar het digital forum, daar heb je meer kans op antwoord op dit soort vragen. Reageren
=MC=Tjeerd Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) Ik doe het zelf met Movie Maker. Dit programma zit standaard bij Windows XP. Let wel: De qualiteit gaat aanzienlijk achteruit.Ik gooi dit topic even naar het digital forum, daar heb je meer kans op antwoord op dit soort vragen. wel luek dat movie maker van windows xp maar hoe moet ik het dan klijner maken :huh: en van die kwalietijd maakt mij niet zo veel uit ps: het is gelukt gewoon film opslaan dan de instelling kiezen ik heb overig genomen vidio voor breedband-NTSC (1500k in totaal) 640*480 30 frames per sec. bestand grote 4.9 MB downloadtijd 0:05:25 128K (hoge snelheid) het wort dus een pitig filmpje met tog een aardige grote maar ik vraag mij af hoe ik dit ga oplossen als ik een groter filmpje op neem :lol: toch nog bedankt voor het helpen (zeggen dat ik Movie Maker moest gebruiken) :lol: Bewerkt: 10 november 2004 door =MC=Tjeerd Reageren
gtaloser Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 hoe maak je dan met movie maker een filmpje dan? Reageren
Joriz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Door compressie met diverse programma's kan je het bestand dus kleiner krijgen. Echter gaat de beeld kwaliteit ook achteruit. Aangezien het bestand meestal dan iets van 20 keer zo klein wordt en de kwaliteit maar 4 keer zo laag is dit goed te doen. Ook ziet een menselijk oog dit niet echt. Dus met diverse programma's kan je dus je MPEG of AVI filmpje omzetten in WMV. Bijvoorbeeld Movie Maker Reageren
roppie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 ik kan er moeilijk mee werken met fraps ik verstaa er niets van. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 ik wil graag film's maken voor site's maar met fraps heb je snel al filmpjes van een paar giga bite <_< er is wel een programa voor op een site van de concurent maar ik weet niet hoe dit werkt :huh: dus als iemand me wil helpen graag :lol: ik hoop dat iemand antwoort op mijn vraag heeft ps: let niet op de spel fouten :lol: hoe maak je je eigen sites? kost ut geld?? :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.