Jump to content

SOTM (Signature of the Month) Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is zover, iemand van deze personen krijgt een maand lang zijn ingezette signature als header bovenaan het graphics forum. Ik wil jullie heel veel succes wensen tijdens het stemmen en mag de mooiste signature winnen!

Hier kun je de signatures bekijken van de deelnemers (zie laatste post).

Het stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Stemmen t/m 20 november

Geplaatst:

Naam: Jon-asses

Waarom: Ik vind het kleurgebruik mooi (zeker in de achtergrond) en het hele ontwerp spreekt me gewoon wat meer aan dat de rappers erboven. Maar de anderen zijn zeker niet slecht, zeker omdat ik er zelf helemaal niets van kan. Het is jammer trouwens dat er maar 4 inzendingen zijn...

Geplaatst:

Naam: -Matthijs-

Waarom: Hij is mooier qua effecten en kleur vind ik. De bovenste 2 vind ik wat gewoontjes en bij de sig van -Matthijs- is veel meer gedaan. En zoals GTA-Sheep al zei is het jammer dat er maar 4 deelnemers zijn.

Geplaatst:

Waarom: Hij heeft mooie renders gebruikt, goede effecten en mooi afgerond.

Geplaatst:

Naam: -matthijs-

Waarom: Viel me meteen al op, gewoon de mooiste effecten, de kleuren passen erbij, bijna alles klopt aan deze signature.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom: Kleurgebruik vind ik zeer mooi gedaan, past goed bij Henry. Hij gaat ook perfect op in de background. Nou ben ik geen fan van Henry (ook niet van rappers), maar dat maakt het er niet minder op :tu:

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Waarom: Het ging dit keer voor mij tussen Jon-asses en -Matthijs-. Niet omdat zij nou toevallig een voetballer in hun inzending hebben verwerkt, maar omdat beide signatures gewoon erg mooi zijn geworden. Na lang wikken en wegen ga ik toch voor -Matthijs-, omdat die me net iets meer aanspreekt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was te laat voor de SOTW :puh: . >>> Door .Levi.: (W=M) :puh: Ik reken op je bij de volgende SOTM. :puh: <<< - Ja is goed. Deze keer waren/zijn er 2 contests en ik was een beetje in de war. Ik doe wél mee met het super contest '06 ;)>>> Door .Levi.: Ben ik ook erg blij om!<<<

Naam: gta ripper

Waarom: Ik vind alle creaties goed gelukt. Ik stem ook niet echt op basis van de effecten, maar meer de kleuren. Die van GTA Ripper spreekt mij het meeste aan qua kleur en ziet er verder goed uit. Van de rest vind ik de kleuren niet echt van mijn smaak. Ik vind ze wel goed gelukt, -Matthijs- en Jon-asses hebben geweldige effecten gebruikt, DaddyPimp's render spreekt mij ook erg aan. Alleen ik ga voor gta ripper, die vind ik simpelweg gewoon het mooist.

Succes.

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Naam: gta ripper

Waarom: Formaat vind ik al een goede keuze, daarbij is het lichteffect ook op de juiste manier in je signature verwerkt alleen is het iets te overbelicht achter Lloyd. Daarnaast ook leuke diagonale effecten met de render van Lloyd Banks er in. De tekst SOTM had ik eerder rechtsboven gezet dan op dat grijze gedeelte. Tekst is namelijk niet heel goed te zien daarom is het beter om de tekst op een softe kleur te zetten zoals rechtsboven. Verder een prima signature, succes!

Geplaatst:

Stem: jon-asses!

Ik vind het gebruik van C4D erg mooi erin verwerkt, de kleuren zijn vel en passen gewoon goed bij het geheel ;) Goed gedaan iedereen!

Geplaatst:

Stem: -Matthijs-

Ik vind deze signature echt shitterend, het mooie rood komt echt vurig naar boven.. je hebt duidelijk op de goede manier met de layer-style gespeeld wat deze tot de beste signature maakt. :cya:

Geplaatst:

Waarom: Ik vind zoiezo dat Henry cool is, maar hier 'ontspringt' hij echt!

De effects, alles is mooi.

Rate: 9.5/10

Geplaatst:

En ook wel dik verdiend.. Onze -Matthijs- heeft het voor elkaar gekregen deze SOTM te winnen. -Matthijs-, jou ingezette signature komt dus ook als header een maand lang bovenaan het Graphics Forum. Alle andere kandidaten, heel erg bedankt voor het meedoen, jammer dat jullie niet gewonnen hebben maar zo gaat dat. Ook wil ik de stemmers ontzettend erg bedanken want zonder jullie was er geen winnaar. Hopelijk hebben jullie een beetje genoten, tot de volgende keer!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...