Jump to content

Kan geen missies meer doen (pls help)


Namco

Recommended Posts

zit op ongeveer een kwart van het spel (denk ik) en kan geen missies meer betreden. De enige missie logo staat bij mn huis (vercetty mansion, starfish island), daar staat een grote V op de map maar nergens een roze plek om de missie aan te gaan :? kan nu dus niks meer doen.. iemand enig idee hoe ik deze missie in ga of een idee hoe ik nieuwe missies kan starten???

Link to comment
Delen op andere websites

zit op ongeveer een kwart van het spel (denk ik) en kan geen missies meer betreden. De enige missie logo staat bij mn huis (vercetty mansion, starfish island), daar staat een grote V op de map maar nergens een roze plek om de missie aan te gaan :? kan nu dus niks meer doen.. iemand enig idee hoe ik deze missie in ga of een idee hoe ik nieuwe missies kan starten???

Welkom op het forum :cya:

Het is misschien even handig om te vermelden wat je laatste missie die je gedaan hebt was, (hoe je savegame dus heet) om te kijken wat je probleem is. De roze marker in het vercetti maison staat of boven bij het kantoortje of beneden in het kamertje links.

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Namco,

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Ik kan je adviseren om even op wikigta een kijkje te nemen. Op wikigta staat er een missieoverzicht van Vice City. Je kunt daar in een oogopslag zien wanneer je een missie unlockt. Als je een missie hebt gespeeld dan unlock je een andere missie. Staat er trouwens bij jou een asset voor de deur van Vercetti Estate? Als dat zo is, dan zijn er geen missies meer voor Vercetti Estate. Als je 5 bedrijven hebt voltooid dan kun je de slotmissies Cap The Collector en Keep your Friends Close spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet 5 bedrijven kopen er de missies voor doen dan belt iemand je en moet je naar de printworks voor de 2 eind missiesgenaamd

-cap the colapter

-keep your friends close

>>> Door GTA-Sheep: Euh, ja, dat zegt de persoon boven je toch ook al? Met uitzondering van het woord "printworks" schrijf je exact hetzelfde en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Je moet er wel voor blijven zorgen dat je posten ook een toevoegde waarde hebben<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste heel erg bedankt voor jullie reacties!

Goed, eerst eens even wat bedrijven kopen dan :*D had ik weer totaal niet aangedacht.. ook is die wikigta geniaal! nogmaals bedankt!

Bewerkt: door Namco
Link to comment
Delen op andere websites

Het Hyman Memorial Stadium bevindt zich helemaal in het noordwesten van het westelijke eiland, ook wel Mainland genoemd. In het Hyman Memorial Stadium kun je elke avond een evenement starten tussen 20.00 en 0.00 uur. Voor meer informatie hierover kun je hier even een kijkje nemen. Voor de exacte locatie van het Hyman Memorial Stadium kijk je even hieronder naar het rood omcircelde gedeelte op het kaartje wat ik voor je gemaakt heb.

hymanmemoralstadiumlocaap6.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoi kan iemand mij helpen ?

Ik weet niet wat voor missie ik moet doen nu en zie er ook geen een ;)

de laatste missie die ik heb gedaan is cabmaggedon :N

Trouwens nog bedankt Typhoon voor het halen van demolition man en dildo dodo :cya::)

Wij weten niet precies welke missie jij wel en welke missies jij niet gedaan hebt. Zo te zien heb je de missie Shakedown al gedaan dus je kunt bedrijven kopen, in totaal zijn er 8 bedrijven waar jij minstens al 1 van hebt afgesloten. Kijk eens op hier voor alle bedrijven + hun missies en hier voor een kleine omschrijving van alle bedrijven. Wanneer je deze bedrijven koopt kan je er dus missies voor doen, dus weet je zeker dat je alle bedrijven al hebt gekocht? Loop ze allemaal eens bij na en dan zie je vast 1tje die je nog niet hebt gekocht.

Als je niks kunt vinden, vraag ik je om een screen te maken van je Map (Ingame: Esc --> Map) dan kunnen wij zien welke missies je nog moet.

Veel succes, en die savegame aanvraag heb ik met veel plezier gedaan 'stink' :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De missie "Cabmageddon" is de laatste missie van de "Kaufman Cabs". Dit betekent dus dat je dit bedrijf voltooid hebt en je dus een ander bedrijf zal moeten kopen, wil je meer missies kunnen spelen. Nadat je de Printworks en vier andere bedrijven naar keuze voltooit hebt wordt de missie "Cap the Collector" geunlockt. Als je niet weet waar de bedrijven in Vice City zich precies bevinden kun je hieronder nog even een kijkje nemen op het kaartje die ik voor je gemaakt heb.

bedrijveninvcmz1.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt!!

maar bij pole position weet ik niet wat ik moet doen... :N

De Pole Position heeft de saaiste missie van alles, namelijk naar een stripper kijken, dit moet je doen todat 600 Dollar hebt uitgegeven, dit kost je ongeveer 10 minuten. Voor de rest hoef je niks te doen bij die missie. Kijk voor meer info hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...