Jump to content

Kan geen missies meer doen (pls help)


Namco

Recommended Posts

Bij de pole position moet je de "Lap dance" doen. Dit betekend dus dat je $600 uit moet geven aan een prive dance, dit kost je ongeveer 10 minuten. Als je dit gehaald hebt wordt een tweede kamer in hetzelfde gangetje geunlockt waar je ook een prive dance kunt krijgen, maar dan in de vorm van een cut-scéne. Voor meer verduidelijking hierover kun je natuurlijk altijd hier nog even een kijkje nemen. ;)

Edit: Te laat ...

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

hoo wacht, ik zou wel even willen weten wat die v dan betekend? of blijft die er altijd?

Die V blijft daar altijd. Dat is Vercetti's mansion. Wat een locatie is dat geld verdiend. Daarom blijft daar een icoon net als bij de bedriujven die al zijn afgerond.

Link to comment
Delen op andere websites

hoo wacht, ik zou wel even willen weten wat die v dan betekend? of blijft die er altijd?

Die V blijft daar altijd. Dat is Vercetti's mansion. Wat een locatie is dat geld verdiend. Daarom blijft daar een icoon net als bij de bedriujven die al zijn afgerond.

aha bedankt, ik vroeg het me al af waarom julie er "overheen praatte" :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Laat ik je er nog ff een kleine tip geven.

Dit is een handige weg om de missies te doen.

Dat betekend dat ik een lijstje geeft met het makkelijkste bedrijf boven en het moeilijkste onder.

nr1 is de makkelijkste en nr 8 de moeilijkste

  1. Pole position club (hoeft er eigenlijk niks te doen dan een paar miezerige 600 dollar uit te geven)
  2. boatyard (hoeft er maar 1 keer voor te varen)
  3. sunshine autos (hoeft er aleen maar autos voor optehalen. ook wel handig voor tussendoor)
  4. cherrypoppers (hoeft er maar een par ijsjes te verkopen)
  5. kaufman cabs
  6. film studios
  7. prinworks
  8. malibu club (vooral om dat geld en de driver)

Ik hoop dat je hiet wat een hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...