Jump to content

Geluid.. ?


Bassiej

Recommended Posts

Ik weet niet of dit normaal is maar ik denk het niet.

Ik had eerst VC op de XBOX, die gewoon zonder rare dingen werkte, nu had ik VC ook nog even op de PC gekocht, maar het geluid doet heel vaag.

Het is net alsof je de hele tijd in een parkeergarage loopt. Als ik bijvoorbeeld een deur open doe lijkt het alsof ik in een parkeergarage ben en hoor je een soort van echo. Verder werkt het spel gewoon correct. Ik heb geen cheats ingevoerd en gebruik ook geen mods. Het is trouwens gewoon een eerlijk orginele gekochte versie van VC.

Als mijn probleem niet duidelijk voor je is, moet je het even zeggen, dan zal ik vanavond wel even een geluidsfragment posten.

Bassiej26

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit normaal is maar ik denk het niet.

Ik had eerst VC op de XBOX, die gewoon zonder rare dingen werkte, nu had ik VC ook nog even op de PC gekocht, maar het geluid doet heel vaag.

Het is net alsof je de hele tijd in een parkeergarage loopt. Als ik bijvoorbeeld een deur open doe lijkt het alsof ik in een parkeergarage ben en hoor je een soort van echo. Verder werkt het spel gewoon correct. Ik heb geen cheats ingevoerd en gebruik ook geen mods. Het is trouwens gewoon een eerlijk orginele gekochte versie van VC.

Als mijn probleem niet duidelijk voor je is, moet je het even zeggen, dan zal ik vanavond wel even een geluidsfragment posten.

Bassiej26

Ik snap niet precies wat het probleem is. Misschien dat je het geluid van GTA San Andreas gewent bent, of dat de XBOX of Playstation 2 een ander, beter geluid heeft.

Maar als er echte problemen zijn met het geluid, dan ligt het waarschijnlijk aan je geluidskaart. Check even of de specificaties van je computer wel voldoende zijn om GTA Vice City te spelen. Je specificaties van je geluids kaart e.d. zijn niet moeilijk te checken: 'Start' -> 'Uitvoeren' -> Typ: 'dxdiag'. Kijk nu of je geluidskaart overeenkomt, of beter is, dan die in de handleiding van GTA VC is aangegeven. Als je het zelf niet weet, post dan even een screen van de specificaties van je geluidskaart. Dan kijken wij of hij geschikt is.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt. Ik denk niet dat het probleem aan mijn pc/geluidskaart ligt, ik speel GTAIII en GTA:SA ook zonder problemen, maar toch maar een sceenshot van mijn systeeminfo en dxdialog ;):

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...