Jump to content

[RT] Gears Of War

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kennen jullie me nog? Nee, ach ja. :puh: Ik heb een hele lang break genomen om mijn leven wat op orde te krijgen, etc. Ik ben ondertussen wel veel beter geworden met GFX. Rate away!

unonm5.jpg

Update:

gearsofwarkopiegi5.jpg

Bewerkt: door Koopa
Geplaatst:
Kennen jullie me nog? Nee, ach ja. :puh: Ik heb een hele lang break genomen om mijn leven wat op orde te krijgen, etc. Ik ben ondertussen wel veel beter geworden met GFX. Rate away!

unonm5.jpg

niet erg veel op aan te merken

erg mooi

met een standaard cijfer van een 8 :klap:

Reactie: Erg mooi! heel mooi die render ingeblend Echt een soort speed beweging. Mooi die rook enzo, en ook mooi die text ertussen gezet! Hele mooie border ook. Echt goed!

Tips:

- Geef het misschien iets meer effects?

Cijfer: Knap werk, mooi gedaan! 9/10 :klap::klap::klap:

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Mooie sig Koopa, het enige wat mij opvalt is dat het zelfde effect en dezelfde kleuren steeds weer terug komen. Probeer eens iets met wat meer kleuren en meer effecten. De render is mooi ingeblend, en het lichteffect past er ook goed bij. De linkerkant vind ik wat saai, je had misschien dat 'kronian gears of war' wat groter kunnen maken of nog iets in de linkerhoek kunnen zetten. Ik vind hem ook over het algemeen iets te donker, je kan hem misschien wat lichter maken.

Rating: 7.3/10

Het is mooi maar het is iets te als je begrijpt wat ik bedoel.

kijk je hebt iets te veel effecten gezet wat het erg mooi maakt maar wel raar.

Voor de rest is het perfect :).

Bij dat nieuwe versie is je tekst een beetje afgezaagd en is dat mannetje vaag geworden.

Conclusie

Eerste versie=7.5/10

Tweede versie =7/10

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Mooie sig Koopa, het enige wat mij opvalt is dat het zelfde effect en dezelfde kleuren steeds weer terug komen. Probeer eens iets met wat meer kleuren en meer effecten. De render is mooi ingeblend, en het lichteffect past er ook goed bij. De linkerkant vind ik wat saai, je had misschien dat 'kronian gears of war' wat groter kunnen maken of nog iets in de linkerhoek kunnen zetten. Ik vind hem ook over het algemeen iets te donker, je kan hem misschien wat lichter maken.

Rating: 7.3/10

Ik vind dat de tekst het prima doet hoor, het past goed bij de stijl in mijn ogen. ;) Iedereen zijn eigen mening tough.

Het is mooi maar het is iets te als je begrijpt wat ik bedoel.

Nee, begrijp ik niet. Leg eens uit. :puh:

Edit: Nieuwe versie. :)

Bewerkt: door Koopa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...